ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سرلشگر فیروز آبادی:

برای مقابله با خطر

حمله مغولی باید آماده شد! 
 
 
 
 

خبرگزاری ایسنا، سخنان جدید سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بی آن که مشخص سازد این سخنان در کجا بیان و یا ایراد شده مخابره کرد! بموجب گزارش ایسنا، سرلشگر فیروز آبادی با اشاره به دیدار اخیر رهبر جمهوری اسلامی با کارگزاران نظام که در آن دکتر روحانی گزارش دقیقی از عملکرد یکسال گذشته دولت ارائه داد گفت: مقام رهبری دولت را کاملا تایید کردند و ما هم موظف هستیم برای پیشرفت کشور با تمام توان به دولت کمک کنیم، زیرا ما در یک پیچ تاریخی هستیم.

فیروز آبادی در باره داعش و عراق نیز گفت: داعش طراحی است که انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها سازمان دادند. این یک تهدید بزرگ‌ تر از تهدید اسرائیل است.

اخیرا یک خبری ‌دیدم که عربستان به روسیه و آمریکا پیغام داده که شما به عراق کمک نکنید علیه داعش، تا داعش حساب عراق را برسد. بعد ما خودمان به شما برای نابودی داعش کمک می‌کنیم. نقش دوگانه عربستان این است که از یک طرف خودش که از داعش ترسیده، اعلام کرده مرزهایش را می بندد و اعلام جنگ داده،‌ از این طرف پیغام می‌دهد که شماها به عراق کمک نکنید تا داعش بتواند عراق را سرنگون کند.

به لحاظ دفاعی و امنیتی،؛ راه حل قوی شدن ماست. این قوی شدن یک بخش آن، دست ماست، دفاعی و امنیتی و نظامی. هم در فناوری، هم در علم، هم در ساختار، هم در نیروی انسانی. امروز واقعا فقط بحث بازدارندگی مطرح نیست، بلکه بحث مقابله با هجوم‌های مغولی مطرح است که بایستی برای آن آماده بود.

 

پیک نت 21 تیر

 
 

اشتراک گذاری: