ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  سخنان بشار اسد در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری
غزه ادامه عراق است و عراق ادامه سوریه
نابودی فلسطین هدف اصلی است!
 
 
 
 

شار اسد که در انتخابات ریاست جمهوری سوریه برنده شده در مراسم ادای سوگند ریاست‌جمهوری گفت:

ما هشدار داده بودیم که آنچه با سوریه کردند به مرزهای سوریه ختم نمی‌شود. در آن زمان برخی گفتند رئیس‌جمهور سوریه جهان را تهدید می‌کند. آیا آنچه امروز در عراق، لبنان و همه کشورهایی که به مرض بهار جعلی گرفتار شده‌اند شاهدیم، دلیلی برای آنچه به آن هشدار داده بودیم نیست؟ بزودی خواهیم دید کشورهایی که از تروریسم پشتیبانی کردند بهای گزافی پرداخت خواهند کرد»

نخست وزیر ترکیه گفته بود بزودی در مسجد بنی‌امیه سوریه نماز می‌خوانیم، اما به دلیل خطای محاسباتی نتوانست. او چرا نگفت در مسجد‌الاقصی نماز بخوانیم؟

حمایت هائی که شیوخ عربی از آن دم می زدند کجاست؟ چرا از غزه با سلاح خود حمایت نمی کنند؟ مجاهدان آنها کجا هستند؟ چرا آنها را به غزه اعزام نکردند تا از غزه دفاع کنند؟

آنچه امروز در غزه روی می‌دهد، عبارت است از یکسری اقدامات پیوسته که برنامه‌ریز آن غرب است و مجریان آن هم کشورهای عقب‌مانده منطقه. آیا همین کشورها نبودند که خواستار نابودی جمال عبدالناصر بودند؟

همین کشورهای عربی زمانی که در سال ۲۰۰۶ اسرائیل به لبنان حمله کرد و حزب‌الله از این کشور حمایت کرد، آن کسی که سعود نامیده می‌شود [سعودالفیصل]، رزمندگان مقاومت را گروهی از افراد جسور چالش‌طلب توصیف کرد.

محور، مسأله فلسطین است. تمام این حوادث و حوادث دیگری که روی داد همه یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن از بین بردن فلسطین است. هم‌اکنون نیز در حال انجام همان نقشی هستند که تا پیش از این نیز در سوریه به دنبال تحقق آن بودند.

ما در نبرد با دشمن تروریست در سوریه به دستاوردهایی دست یافته ایم اما در این بین نباید شهر الرقه عزیز را فراموش کنیم. الرقه‌ را هم بزودی از چنگ تروریست‌ها رها و آزاد خواهیم کرد. درباره حلب نبز آرام نخواهیم نشست مگر آنکه به صورت کامل به کشور بازگردانده شود. ‌این همه شهیدی که در راه حلب و آزادی آن داده ایم بهترین دلیل بر این مساله است که حلب برای ما ارزشمند است»

در این بین وفادارانی که در مقاومت لبنان هستند را هم فراموش نمی‌کنیم، آنهایی که در راه محور مقاومت شهید دادند. آنها همان‌هایی هستند که دوشادوش ملت و ارتش از سوریه دفاع و پشتیبانی کردند،‌ درود و سلام بر تمام خانواده‌های این شهدا. این رزمندگان مقاومت به ما ثابت کردند از نظر آنها دفاع از سوریه همچون دفاع از جنوب لبنان است و برای آنها دفاع از سوریه همسنگ دفاع از لبنان است. البته لازم می‌دانم از ایران و روسیه و چین هم تشکر کنم. این کشورها اراده ملت سوریه را محترم دانستند.

 

پیک نت 29 تیر

 
 

اشتراک گذاری: