ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

ناطق نوری در منبر شهادت حضرت علی

به بهانه مصلحت نظام

مفاسد دولت گذشته را پنهان نکنید! 
 
 
 
 

علی‌اکبر ناطق نوری را می گویند "منبر" گرمی دارد و ته صدای خسته ای هم برای خواندن روضه. معمولا شب های "قدر" در آرامگاه آیت الله خمینی به منبر می رود. امسال نیز همینگونه عمل کرد و شب بیست و یکم به منبر رفت و ضمن اجرای مراسم این شب، گریزی هم به مسائل سیاسی کشور زد و بی آنکه نام احمدی نژاد و دوران ریاست جمهوری او ببرد گفت:

«شخصی (احمدی‌نژاد) مسئولیتی می‌گیرد و هر طور دلش خواست بیت‌المال را خرج می‌کند، آن وقت می‌گویند تا زمانی که بر مسند است، مصلحت نیست جلوی او را بگیریم. وقتی هم که از مسندش کنار رفت٬ می‌گویند حالا که رفته است، دیگر مرده را لگد نزنیم. پس کی و کجا می‌خواهیم حساب بیت‌المال را برسیم؟
دولت گذشته فاسد‌ترین دولت تاریخ ایران بود. بی‌اعتنایی به فساد و حیف و میل بیت‌المال نتیجه تملق و رودربایستی و باندبازی بود. این مسائل مثل موریانه به انقلاب اسلامی آسیب می‌رساند.
من نسبت به ادامه بی‌اعتنایی در برخورد با فساد هشدار می دهم. باید اطلاع‌رسانی دقیق از نحوه برخورد‌ با فاسدان در نظام بشود. باید به مردم گفته شود که پرونده‌های مربوط به فساد مالی چه سرنوشتی پیدا کرده‌اند.
مردم باید بدانند نتیجه رسیدگی به چند میلیارد دلار حیف و میل چه بود؟ آن را باید اعلام کرد. مثلا نتیجه حیف و میل در تأمین اجتماعی چه شد؟

 

پیک نت 29 تیر

 
 

اشتراک گذاری: