ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مطهری، شئونات استبداد را

در مجلس رعایت نمی کند! 
 
 
 
 

فراکسیون مصباح یزدی و اطلاعاتی ها دوران وزارت علی فلاحیان بر وزارت اطلاعات که حالا برای اطلاعات سپاه فعالیت می کنند و با حسین طائب مسئول اطلاعات سپاه همآهنگ اند، از علی مطهری شکایت کرده اند. البته، آنها این شکایت را به نایب رئیس مجلس "ابوترابی فرد" تسلیم کرده اند که آشکار است هدف از آن یک جنجال سازی جدید و فشار بر علی مطهری است تا دهان خود را ببندد. آنها در شکایت خود عنوان کرده اند که مطهری شئونات نمایندگی را رعایت نمی کند. یعنی مانند شکایت کنندگان از مطهری، علیه موسوی و کروبی حرف نمی زند و با ادامه حصر آنها مخالف است و همچنان بر باز کردن پرونده احمدی نژاد در یک دادگاه صالحه پافشاری دارد. از آن مهم تر اینکه مطهری با جسارت در یک دیدار رسمی و عمومی از رهبر خواسته به حصر موسوی و کروبی خاتمه بدهد و یا پرونده انتخابات 88 را بدهد به یک دادگاه علنی.

از نگاه فراکسیونی که در بالا به وابستگی آنها اشاره شد و همگی خود نیز از متهمین پرونده 8 ساله احمدی نژاد اند، آنچه ذکر شد دلائل رعایت نکردن شئونات نمایندگی از سوی مطهری است. کافی است سری به تاریخ مجلس درایران بزنید تا بخوانید همین دلائل را سردار فاخر حکمت و یا تدین و همه آنها که در مجلس جمع شده بودند تا از رضا شاه مستبدی غیر قابل کنترل بسازند علیه نمایندگانی که ساز مخالف می زدند مطرح می کردند. و چقدر خواندنی است تاریخ مجلس و سرگذشت فراکسیون ها و نقش نمایندگانی که مجلس را بی هویت کردند و علیه نمایندگانی که واقعا می خواستند نماینده مردم باشند و نه نماینده قدرت، به قصد جان آنها برایشان پرونده سازی کردند. همین گروهی که حالا از مطهری شکایت کرده، باضافه عده دیگری که حالا فهمیده اند بصیرت نداشتند تا انتخابات 92  و برآمدن روحانی را حدس بزنند و جمع دیگری که عادت به خوردن نان به نرخ روز دارند در همین مجلس، در سال 88 با شعار "موسوی و کروبی اعدام باید گردند" سالن پیمائی کردند. سالن پیمائی کردند زیرا جرات و از جان گذشتگی می خواست تا بیایند در خیابان و در میان مردم این شعار را بدهند تا مردم تکلیفشان را درجا روشن کنند!

روح الله حسینیان، از قضات شرع وزارت اطلاعات دوران فلاحیان که یک دوره نیز قاضی اوین بود و از متهمین قتل های زنجیره ای، با خبرگزاری خانه ملت مصاحبه کرده و در دفاع از شکایت همفکرانش علیه مطهری گفت: این شکایت با هدف تغییر رویکرد مطهری تهیه شده و برای بررسی بیشتر در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به محمدحسن ابوترابی فرد رئیس این هیأت ارائه شده است.

 

پیک نت 30 تیر

 
 

اشتراک گذاری: