ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

"فساد" ماننده خوره

به جان نظام افتاده است! 
 
 
 
 

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی، تا آستانه ارائه گزارش دیدار خود به همراه مجید انصاری با علی خامنه ای سه ماه قبل از انتخابات 92 و ارائه گزارش وضع بحرانی کشور که احتمالا زمینه ساز انتخابات 92 شد پیش رفت وگفت:

امروز فساد مانند خوره به جان نظام افتاده و مردم می‌بینند که یک نفر ۹ هزار میلیارد تومان از پول این ملت را به جیب می زند و مشاهده می کنند که کشورهای دیگر در میادین مشترک نفتی و گازی، دهها میلیارد دلار از حق این ملت برداشت می‌کنند. (اشاره به قطر)

مردم از مدیران کشور انتظار ندارند که بنشینند و تماشا کنند تا کشورهای دیگر حق این ملت را ببرند و مدیران فقط نظاره گر باشند. این هم نوعی فساد است.

قبل از مسئولیت فعلی به یکی از بزرگان کشور نامه ای نوشتم و گفتم که فلان کشور حتماً در ایران پول خرج می کند که پروژه های نفت و گاز ایران به بهره برداری نرسد تا آن کشور بتواند از منابع مشترک بهره برداری کند و نحوه خرج کردن این پول هم هر دفعه به طریقی متفاوت است؛ گاهی یک مجموعه و گاهی یک مدیر بدنام می شود و یا در کاری سنگ اندازی می‌شود تا طرح ها و پروژه های ایران به سرانجام نرسد و آنها بتوانند نفت و گاز را ببرند.

 

پیک نت اول خرداد

 
 

اشتراک گذاری: