ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

8 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

روحانی کهن سالی که نمی تواند دروغ نگوید

دبیر شورای نگهبان

ساز تازه ای را کوک کرد!

 
 
 
 

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش دفاتر نظارت استانی شورای نگهبان ادعا کرد: سابقه کاری شورای نگهبان نشان می‌دهد که از هیچ حزب و گروه خاصی طرفداری نمی‌کند و هیچ شخصی نمی‌تواند شورای نگهبان را متهم به جناح‌گرایی کند. اگر امکان داشت، اسامی افرادی را مطرح می‌کردم که از اصولگرایان درجه یک هستند اما به دلایل قانونی در شورای نگهبان تأیید صلاحیت نشدند.

(این ادعا در حالی مطرح می شود که شخص او و شیخ محمد یزدی عضو دیگر شورای نگبهان و رئیس حکومتی حوزه علمیه قم در انتخابات 88 رسما از احمدی نژاد حمایت کردند. انتخاباتی که علیه نتیجه آن کودتا شد. در مورد رد صلاحیت ها برای مجلس هفتم نیز ایشان پیشگام بود و در سخنرانی نوروزی خود در جمع حزب 600 هزار نفره تحت فرمان شورای نگهان در مشهد نیز  رسما اعلام کرد که یک سنگر(ریاست جمهوری) را باختیم و نباید دو سنگر دیگر را در انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان از دست بدهیم. اینها دخالت نیست؟)

جنتی در ادامه، مدعی اطاعت از قانون شد و اعتدال شد و گفت:

باید با تمسک به قانون و در حیطه وظایف قانونی خود، اطلاعات لازم را در مورد کاندیداها کسب نماییم تا در مواقع لازم بتوانیم استدلال محکمی داشته و از عملکرد خود دفاع کنیم.

نباید در مواجهه با افراد برخورد تندی صورت بگیرد. ما فقط مجری قانون هستیم و باید در رفتارمان معتدل و خوش اخلاق باشیم. وظیفه همه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی این است که با حسن خلق با مردم رفتار کنند. باید خواسته‌ها استماع شود و با افراد با احترام و تکریم سخن گفت و از تحقیر آنها پرهیز کرد.

(از جمله خواسته های مردم که اجابت نمی شود گرفتن

حق نظارت استصوابی از شورای نگهبان است. مطابق قانون رفراندم شود تا مردم نظرشان را بگویند!)

پیک نت 8 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: