ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

گزارشی درباره به یغما رفتن

شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل 
 
 
 
 

سلام - مطلب زیر شرح کوچکی درباره کارآمد ترین زیر مجموعه وزارت راه و شهر سازی است که توسط ایادی احمدی نزاد به منفعل ترین شرکت بدل شد و به یغما رفت. لطفا اطلاع رسانی کنید.

با انتصاب علی نیکزاد به وزارت راه و شهر سازی احمد صادقی به سمت معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نفل کشور منصوب شد و خیانت هائی به موجودیت این مجموعه شد که ورود "مه آفرید خسروی" به این شرکت تنها جزء کوچک آنست.

عمده مطلب مربوط به واگذاری پروژه های بزرگ و چند برابر قیمت شده به قرارگاه خاتم الانبیاء است که با همدستی محمدحسین خاکیان (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی که از قرارگاه خاتم الانبیاء تحمیل شد) کلیه ماشین آلات – بیش از هزار دستکاه- املاک، انبار و بودجه به جیب سپاه رفت. بخشی از تخلفات وی انعقاد قرارداد خودرو (معروف به MVM ) اختلاس از صندوق بازنشستگی پرسنل شرکت، اخذ رشوه  از مقاطعه کاران، سندسازی و...(با همدستی مدیر کل ذیحسابی جاری) بود. در همین زمان بود که مدیران و کارشناسان لایق بر کنار و افراد فاقد صلاحیت کاری و اخلاقی که از سوی سپاه، احمدی نژاد و پیمانکاران (از قبیل قباد چوبدار- مالک شرکت آباد راهان پارس و دهبان – شرکت هران راه ) معرفی میشدند بر سر کار حاضر شدند.

انعقاد قراردادهای چند هزار میلیاردی و فاقد صرفه و صلاح کشور بازار داغی داشت. از جمله ساخت راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان توسط شرکت سرمایه گذاری آترین پویان بصورت B.O.T  و 80 سال دوران بهره برداری! دیگری قرارداد با شرکت مالزیایی پرمبون که توسط مهندس آقا گلزاده شکل گرفت و حیثیت شرکت ساخت را بر باد داد، و دیگری... . بسیاری از بخش ها خالی از افراد سالم و کاردان گردید. مهندس احمدی نوری – در حوزه آزاد راه ها ، مهندس نازدار- حوزه راه آهن، و مهندس خادمی – حوزه ساخت راهها – آنچه میخواستند کردند و بردند.

با شروع وزارت دکتر آخوندی، علی نورزاد با وساطت جوادی آملی و ناطق نوری سکان شرکت را بدست گرفت اما افرادی از تیم احمدی نژاد دوباره در جایگاه معاونان  شرکت ظاهر شدند و مهندس آقاگلزاده دوباره بر سرکار آمد!  سایر مدیران باقی ماندند و اتوبوسی از مشاوران و بازنشستگان برای دریافت حقوق به شرکت سرازیر شدند.

مدیر کل حراست جدید نیز مانند مدیر عامل، معاونین و مدیران دیگر به تحصیل و تدریس در دانشگاه و البته کار چاق کنی مشغول است.

احمدی نژاد رفت ولی این شرکت مانند همان موقع اداره میشود و پرسنل همچنان درگیر مسایل معیشتی و اضمحلال شرکت.

 

با تشکر- جمیع پرسنل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور

پیک نت 17 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: