ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدار شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران با هاشمی

مخالفان دولت، از کاه، کوه می سازند! 
 
 
 
 

اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی  با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. این دیدار در حالی انجام شد که شورای مرکزی این حزب گسترش یافته و جمع تازه ای به آن پیوسته اند و کنگره آن در دست تدارک استک

هاشمی دراین دیدار گفت:

با وجود احزاب واقعی است که مردم حقوق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را از کاندیدای حزبی که به آنها رأی داده ند مطالبه می‌کنند و نارضایتی‌های خود را پای صندوق‌ها، با آرای سلبی به جناح حاکم اعلام و برای دوره‌های بعد نامزدهای احزاب دیگر را انتخاب می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسش یکی از حاضران مبنی بر اینکه "نظر شما درباره شرایط فعلی چیست؟" گفت:

مهمترین دستاورد انتخابات ریاست جمهوری، در داخل، امیدواری مردم و در خارج تغییر فضای تهدید، جلوگیری از تشدید تحریم‌ها و خاموش شدن شعله‌های جنگ روانی بود.

اقلیت مغرض چشم بسته به میدان نقد آمده و در تاریکی، رویگردانی مردم از خود را به شکل مانع تراشی علیه دولت بروز میدهند. از کاه کوه می‌سازد.

فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به یک جراحی مهم می ماند. اهمیت این کار موقعی بیشتر می‌شود که توجه کنیم بر پیکر نحیف و مریض اقتصادی این طرح اجرا می شود که در مرحله اول خونریزی داشت و دستگاه‌های تنفس آن نیز قطع شده بود.

در آغاز این دیدار، ابتدا غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گزارشی از فعالیت‌ها، اوضاع و برنامه‌های حزب در گذشته، حال و آینده ارائه کرد و سپس محمد هاشمی، رضا امراللهی، حسین مرعشی و فائزه هاشمی به بیان دیدگاه‌های خویش درباره مذاکرات هسته‌ای، تحریم‌ها، هدفمندی یارانه‌ها و اهمیت استفاده از بانوان در مدیریت‌ها پرداختند.

 

پیک نت 4 اردیبهشت 1393 

 
 

اشتراک گذاری: