ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نامه وارده درباره توطئه ایجاد بحران ارزی

خوش باورهای کم اطلاع

اختاپوس سپاه را نشناخته اند 
 
 
 
 

بنده خبر شما درباره بحران ارزی روزهای اخیر در ایران و نقش سپاه در این باره را خواندم. خبر شما درست بود. اتفاقا رئیس کل بانک مرکزی آقای "سیف" هم دیروز مصاحبه کرد و در خلال آن اشاره به یک دلیل غیر اقتصادی در بحران ارزی روزهای گذشته کرد اما آن را باز نکرد که احتمالا منظورش یک توطئه و نقش سپاه در این بحران تازه بود.

متاسفانه خیلی‌‌ها سطحی فکر میکنند و همه را می‌گویند حکومت آخوندی تا خودشان را از مطالعه و دقت بیشتر راحت کنند. یعنی شما اگر کور هم باشید یک بار که بروید تهران، به محض ورود می‌فهمید که از بلندگوی فرودگاه و گیشه پاسپورت، تا شرکت مسئول نظافت توالت‌‌های فرودگاه، تا شرکت تاکسیرانی مخصوص فرودگاه، تا برج سازها، تا مجلس، تا اسکله‌‌ها و شرکت‌‌های ریز و درشت همه دست پاسدارهایی است که از جنون قدرت و ثروت دیوانه شده اند. بعد بعضی هموطنان با گفتن یک کلمه آخوندی خودشان را کنار میکشند. در ایران الان هر پرونده‌ای که نگاه کنید رد پای سپاه و اطلاعاتش پیداست و دیگر علنی هم کرده اند. شما همین پرونده ریحانه جباری که به قصاص محکوم شده را نگاه کنید. آن که کشته شده اطلاعاتی بوده. سه چهار نفر دیگر هم در همین پرونده اسمشان هست که اطلاعاتی بودند. باور کنید خیلی از درجات بالای سپاه با اسلحه مشغول فاحشه بلند کردن هستند. چرا این هموطنان بیشتر نمی‌خوانید تا از سقوط اخلاق و اسلام در اطلاعات تحت رهبری خامنه‌ای بیشتر بدانند.

هرکس درباره نقش سپاه در بحران جدید ارزی شک دارد بخاطر بیآورد که همین سپاه توسط یکی از کارگزارانش بنام زنجانی تا مرکز اقتصاد ترکیه نفوذ کرد. حالا چطور نتوانند در بازار ارز داخلی دخل و تصرف کند و از طریق دوبی که بندرگاه واردات ایران است و صدها شرکت و دفتر واسطه این کار در دوبی مستقرند عمل کنند؟ بانک‌‌های دوبی با پول ایران می‌چرخند و شرکت هائی که در دوبی فعال اند اگر وابسته مستقیم به سپاه هم نباشند حداقل بعنوان باج به سپاه برای ادامه فعالیتشان مجبورند تابع دستورات سیاسی آنها باشند. شما شک نداشته باشید که اگر مناطق آزاد تجاری ایران واقعا مناطق آزاد تجاری شوند و آن وعده‌ای که آقای روحانی درباره بندر چابهار داده عملی شود، دوبی مثل بوقلموئی می‌شود که پرهایش را زنده زنده کنده باشند. همین بلا سر قطر می‌آید، اگر عسلویه ایران دوباره جان بگیرد و صادرات گاز ایران روال واقعی خود را آغاز کند. همه این شیخ نشین‌‌ها پروار شدند، براثر سیاست‌‌های اقتصادی غلط و ماجراجویانه جمهوری اسلامی و سیاست غلط داخلی و خارجی. همین سیاست‌‌ها پول ایران را به سکه از اعتبار افتاده تبدیل کرد و پول شیخ نشین‌‌ها را معتبر کرد! در کنار همین سیاست ها، غارتی در ایران انجام شد که در تاریخ‌‌ بی نظیر است و سردسته غارتگرها در سپاه اند.

 

پیک نت 6 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: