ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

احمد جنتی نگران نقش هاشمی در دو انتخابات پیش رو

حزب 400 هزار نفره

تحت رهبری شورای نگهبان! 
 
 
 
 

آیت‌الله جنتی دبیر بی نیاز از توصیف شورای نگهبان نوروز امسال رفت مشهد تا در همایشی مسئولان نظارتی شورای نگهبان سخنرانی کند. رفت و سخنرانی هم کرد و نگرانی خود را از دو انتخابات مجلس آینده و مجلس خبرگان اعلام کرد. یعنی وحشت از نقش آفرینی هاشمی و خاتمی و روحانی در این دو انتخابات و وحشت از رای مردم. اگر هیچ دلیل و مدرکی دال بر کودتای انتخاباتی سال 88 هم وحود نداشت، همین سخنرانی احمد جنتی مشهد خود گویای همه آن فتنه واقعی است که او در آن نقش داشت و چهار سال دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد را به مردم تحمیل کردند.

جنتی در مشهد گفت: مجلس خبرگان، تنها نهادی است که پیرامون رهبری می‌تواند تصمیم‌گیری کند و در طول تاریخ اگر رهبر شرایط خود را از دست بدهد این مجلس خبرگان است که می‌تواند رهبر را عزل و قدرت وی را محدود کند. بنابراین در حال حاضر که عده‌ای می‌خواهند با نفوذ به مجلس خبرگان این سنگر را فتح کنند وظیفه شورای نگهبان سنگین تر می‌شود. عده‌ای که در راس نهادهای مهم هم قرار دارند (بخوانید هاشمی و مجمع مصلحت نظام) از الان در حال برنامه‌ریزی برای تصرف آن هستند.

ادعای تقلب در انتخابات 88 از سوی برخی از اشخاصی که انتظار نمی‌رفت بیان شد که این امر فریب جوانان کشور را در پی داشت و وضع کشور در بدترین شرایط پس از پیروزی انقلاب قرارگرفت اما بعد از اینکه طوفان‌ها در کشور خوابید مشخص شد نظارت شورای نگهبان صحیح بوده و ناظران با صداقت و صمیمیت کار خود را انجام داده‌اند.

(برای چه کسی مشخص شد؟ در کدام نهاد و مجمع و محکمه ای؟)

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنرانی خود اشاره به حزب نیمه مسلحی کرد که زیر نظر شورای نگهبان فعالیت می کند. حزبی که می گویند 600 هزار عضو حقوق بیگر دارد اما جنتی شمار آنها را 200 هزار کمتر اعلام کرد. جنتی گفت:

در حال حاضر 300 تا 400 هزار ناظر شورای نگهبان در سراسر کشور با روشنگری و بصیرت فعالیت می‌کنند تا اگر دوباره مانند زمان فتنه افرادی قصد ابراز تقلب در انتخابات را داشتند دیگر جوانان حرف آنها را باور نکنند.

 

 

پیک نت 16 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: