ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه اقتصادی فرمانده کل سپاه

سپاه به پادگان ها باز گردد

و دست از سر مردم بردارد 
 
 
 
 

در گرما گرم دید و بازدیدهای نوروزی، فرمانده سپاه پاسداران هم آب را گل آلوده دیده و درباره اقتصاد مقاومتی با سپاه نیوز مصاحبه کرد و گفت: در عرصه اقتصادی سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کند. بسیج با ظرفیت عظیمی که دارد می تواند با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ، در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

 

لابد بخشی از اقتصاد مقاومتی مورد اشاره فرمانده کل سپاه، همان مقاومتی است که بابک زنجانی با اطمینان از حمایت فرماندهان آلوده سپاه از وی برای گفتن جزئیات پرونده غارت دهها میلیاردی به بهانه دور زدن تحریم ها می کند. بخش عمده بحران اقتصادی و فساد سیاسی که بر کشور حاکم شده بدلیل دخالت مستقیم سپاه در فعالیت های اقتصادی است به گونه ای که برای کوچکترین فعالیت اقتصادی هرکس دنبال یک فرمانده سپاه می گردد تا او را شریک کرده و گلیمش را از آب گل آلوده اوضاع نابساماتی اقتصادی کشور بیرون بکشد.

برای فرمانده کل سپاه باید پیام فرستاد و گفت: مرحمت کرده و فعالیت های گذشته را رها کنید، نیازی به فعالیت جدید نیست! فرهنگ سازی را هم از درون سپاه شروع کنید که آلوده به همه نوع فساد است. از قاچاق شیر مرغ تا جان آدمی در جمهوری اسلامی که نمونه ورود مشروبات الکلی قاچاق را به نقل از گزارش خبرگزاری رویترز در همین شماره پیک نت می خوانید.

 

پیک نت 16 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: