ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اعتراض به دیدار وزیر ارشاد با محمد خاتمی

کمیسیون های مجلس

مخفیگاه های مقابله با مردم اند 
 
 
 
 

علی جنتی وزیر ارشاد با محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق دیدار کرده است. این خبر در رسانه ها منتشر نشده اما نامه اعتراضی کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به این دیدار منتشر شده است. کمیسیون فرهنگی مجلسی که جز برخی نمایندگان آن، اکثریتش بنام مردم در مقابل مردم ایستاده به وظیفه ای عمل می کند که رهبران بازنده انتخابات 92 برعهده شان می گذارند. آنها نمایندگان مردم نیستند، بلکه نمایندگان آن رهبران اند.

محمد خاتمی پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش، پیشنهاد رهبر برای پیوستن به مجمع مصلحت نظام را نپذیرفت و ترجیح داد سخنگوی اصلاحات بماند. پیشنهاد و حکمی که احمدی نژاد آن را با سر پذیرفت! از آن پس، بیت رهبری او را برای هیچ مراسمی که درحضور خامنه ای انجام می شود دعوت نکرد و یا اگر کرد خاتمی نپذیرفت. در کودتای انتخاباتی 88 احمدی نژاد و شورای امنیت ملی که دبیری آن را "جلیلی" برعهده داشت بسیار تلاش کردند برای خاتمی نیز سرنوشتی شبیه سرنوشت موسوی و کروبی را رقم بزنند اما زورشان نرسید. علی مطهری در مصاحبه ای که بمناسبت نوروز کرد و در همین شماره پیک نت آن را می خوانید، در باره موقعیت مردمی و نفوذ او در جامعه و ترس راستگرایان مخالف اصلاحات از وی اشاراتی خواندنی دارد که علاوه بر برخی داخل کشوری ها، برای خارج کشوری ها نیز باید هوشیار کننده باشد.

مجلسی که به قول علی مطهری در مصاحبه مورد اشاره در بالا، از ترس تقویت و تائید موسوی و کروبی و با اشاره رهبر نتوانست احمدی نژاد را بدلیل زیر پا گذاشتن قانون و مصوبات مجلس عزل کند، حالا کمیسیون فرهنگی اش مدعی وزیر ارشاد دولت روحانی شده که چرا با رئیس جمهور اسبق مملکت که وسیع ترین پایگاه مردمی را در کشور دارد دیدار کرده است!

 

پیک نت 19 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: