ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه روزنامه صباح ترکیه با رضا ضراب

حساب من از زنجانی جداست

و هر وقت بخواهم می روم ایران! 
 
 
 
 

"روزنامه "صباح" ترکیه از زبان "رضا ضراب" از اعضای شبکه مافیائی بابک زنجانی نوشت:

"من اتهامات وارد شده را نمی پذیرم. ماموران ساعت پنج و سی دقیقه صبح به خانه من ریختند و من را از تختخواب بیرون کشیدند و بازداشت کردند. 20 فیلمبردار در حال فیلمبرداری از این صحنه بودند. بازداشت من کودتایی سازماندهی شده بود. من از سال 2006 – 2007 شهروند ترکیه محسوب می شوم. در آن زمان وزیر کشور عبدالله آکسو بود. من از سال 1984 میلادی در ترکیه زندگی می کنم و تمام اعتبار شخصی و زندگی خود را در این کشور گذاشته ام چطور ممکن است من به فعالیت غیر قانونی بپردازم و قوانین این کشور را زیر پا بگذارم.

همچنین شهروندی برادر من هم طبق قوانین ترکیه در زمان وزارت آقای گولر مورد پذیرش قرار گرفت. شرکت برادر من در سال گذشته جوایز متعددی را  به عنوان بهترین صادر کننده دریافت کرد و من میخواهم که اجازه دهند تا بر طبق قوانین او فعالیت خود را در این کشور از سر بگیرد.

در مورد طلاهائی که به غنا فرستاده شد می توانید به اسناد فروش اشاره کنید تا حقائق را دریابید. حجم مبادلات سالانه ایران و ترکیه 3.5 میلیارد دلار است چگونه اتهام انتقال 87 میلیارد یورو و پولشوئیرا بر من وارد کرده اند؟

کسانی که چنین صبحت هایی درباره فعالیت های تجاری رضا مطرح می کنند یا نمی فهمند که چه می گویند یا درک درستی از تجارت ندارند. تمام فعالیت های من براساس قوانین کشور ترکیه بوده است و همچنین تمام بازرسی های دولتی آن را رصد می کرده می کرده اند.

من تمام فعالیت های تجاری را از طریق بانک ها انجام داده ام. من دوست زنجانی نیستم و مسائل مطرح شده در مورد او به من ارتباطی ندارد و دولت ایران هم قصد دستگیری من را ندارد. من هر زمانی که بخواهم می توانم به ایران بروم و بازگردم. اکنون پدر من و شرکت های او در ایران به فعالیت تجاری مشغول اند.

 

پیک نت 31 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: