ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وقت کنار رفتن او رسیده

آغاز تردید های جدی

درباره سلامت روانی اردوغان! 
 
 
 
 

 

یک مجله تحلیلی بنام Politics First ، در گزارشی پیرامون انفجار پر تلفات در آنکارا پایتخت ترکیه، به قلم سردبیر خود "مارکوس پاپادوپولوس" برای نخستین بار برخی اختلال های روانی رئیس جمهور ترکیه "اردوغان" را مطرح کرد. همین مجله اخباری را نیز درباره خروج پول از ترکیه توسط اطرافیان اردوغان افشا کرد که می توان آن را اشاره به بالا گرفتن اختلافات سیاسی در دولت ترکیه و تغییر رئیس جمهور تعبیر کرد.

مارکوس می نویسد:

رجب طیب اردوغان، از لحاظ روانی در سلامت نیست. این مسئله را برخی دیپلمات های خارجی مقیم آنکارا که اخیرا با اردوغان ملاقات داشته اند مطرح کرده اند. او نه تنها در سوریه با آتش بازی کرده، بلکه با حمایت از تروریسم مختلف بتدریج زمینه های تروریستی را در خود ترکیه فراهم ساخته است. از جمله در حوادث انفجاری اخیر در آنکارا.

بسیاری از دیپلمات های خارجی در لندن که من با آنها گفتگو کرده ام نسبت به سلامتی روانی رئیس جمهور ترکیه تردید دارند و به خود بزرگ بینی بیمارگونه او اشاره می کنند. آنها حتی اشاره به برخی حالات مشترک بین او و هیتلر می کنند. البته او صاحب قدرتی مانند هیتلر نیست و قصد مقایسه آنها با یکدیگر را ندارم اما حالات و حرکات آنها شبیه هم شده است. شاید وقت آن رسیده باشد که اردوغان از قدرت کنار برود. حداقل، حوادث منطقه این را می گوید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: