ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان انتخاباتی هاشمی

60 نماینده برای خبرگان

و 200 نماینده برای مجلس شورا 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در آغاز هفته تبلیغات انتخاباتی در حسینیه جماران حاضر شده و طی سخنانی گفت:

متاسفانه در تشخیص صلاحیت‌ها و رای‌گرفتن‌ها و رای خواندن‌ها مشکلاتی پیش آمد که برخی به دولت و هیات اجرایی بازمی‌گردد و برخی هم به هیات نظارت که اگر خوب انجام شود، جمهوریت نظام حفظ می‌شود.

 

در این سال‌ها اسلامیت نظام نیز آسیب ‌دیده و بداخلاقی‌ها، تهمت‌ زدن‌ها و فساد اقتصادی در کنار متزلزل شدن خانواده‌ها به دلیل مواد مخدر و مسائل دیگر سازگار با نظام اسلامی نیست و ان‌شاءالله نتیجه انتخابات طوری باشد که مردم دسته دسته به راه حق عمل کنند.

 

دو سال قبل و در گام اول نسبتا موفق شدیم، اما مجلس و قوه‌ قضاییه و صدا و سیما و سپاه و بسیج و شورای نگهبان در دست دولت نیست و اگر برنامه‌ای را دولت بنویسد، در ‌‌نهایت تصمیم‌ نهایی را مجلس می‌گیرد.

در این دو سال کارهای بزرگی انجام شده اما هنوز مسئله معیشت مردم باقی مانده که اگر این کارهای بزرگ انجام نمی‌شد امروز ایران نیز مثل ترکیهٔ چند سال گذشته و ونزوئلا با تورم ماهانه روبرو بود، اما در ایران نیز هنوز تورم ۱۰ درصدی است یعنی قیمت‌ها هر سال ده درصد افزایش پیدا می‌کند.

انشاالله گام دوم انتخابات پیش‌رو باشد، گرچه متاسفانه نیروهای زیادی به دلایلی که درست نیست، کنار گذاشته‌ شده‌اند، اما اصلاح‌طلبان و نیروهای نزدیک به دولت نزدیک به 200 نفر را در سراسر کشور معرفی کردند. در خبرگان نیز بیش از ۶۰ نفر معرفی شدند که علیرغم رد صلاحیت این افراد، امیدوارم مثل من که بعد از ردصلاحیت از آقای روحانی حمایت کردم، چهره‌های مشهور رد صلاحیت‌شده نیز کمک کنند تا این افراد گمنام بتوانند در انتخابات افراد موفق شوند.

نتیجه انتخابات بسته به این است که مردم فوج فوج بیآیند و به اعتدال رای دهند و این کار عملی است.

گروهی از نخبگان و خبرگان داخل و خارج مجلس خبرگان لیستی را تهیه کرده‌اند و از بنده و آقای روحانی خواستند سرلیست آن باشیم. (لیست 16 نفره)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: