ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سید احمد خاتمی در کرمان

اگر به من رای هم ندهند

تریبون نماز جمعه را دارم 
 
 
 
 

 

 سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیس مجلس خبرگان در یکی از همایشهای انتخاباتی جناح راست حکومتی در کرمان شرکت کرده و خام خیالی خود را با پیش بینی توام با آرزوی خود درباره لیست 16 نفره هاشمی رفسنجانی اینگونه مطرح کرد:

با انگلیس همسنگر شده‌اند، کمپین در لندن تشکیل شده است. وقتی می‌گویند، به جنتی، یزدی، خاتمی و علم‌الهدی رای ندهید چه فرقی بین شما و انگلیس وجود دارد؟

 یقین دارم، لیست جامعه مدرسین برای مجلس خبرگان رای می‌آورد، اما لیست این‌ها رای نمی‌آورد. (لیست هاشمی)، زیرا آدم ندارند و مردم این‌ها را هواداران فتنه می‌شناسند و به همان اندازه که شاه و سلطنت شاه در این کشور منفور شد به همان اندازه هم فتنه‌گران تا ابد منفور هستند و فتنه‌گرانی که محکوم و زندان شدند، باید خجالت بکشند که سرشان را بالا کنند.

انگلیس حق دارد علیه من موضع بگیرد، زیرا بیچاره ‌شان کرده ام. سفیر انگلیس هل‌هل می‌زند برای ملاقات با من، اما من توی دهنش می‌ زنم، حالا می‌خواهید رادیو انگلیس بگوید به لیستی که نام خاتمی در آن است، رای دهید؟

به کوری چشم این‌ها همین افرادی که گفته‌اند به آنها رای ندهید در صدر لیست قرار می‌گیرند، این حقیقت و روانشناسی ملت ماست.

بر فرض محتمل اگر شما به هدفتان رسیدید و خاتمی در خبرگان نبود، بدانید خاتمی تریبون نماز جمعه و سخنرانی در کشور را دارد.

بجنگ تا بجنگیم، رسوا هستید. بعد از انتخابات چه رای بیاورم چه رای نیاورم، رسواتر می‌شوید.

روزنامه‌ای در کرمان کاریکاتور علیه بنده کشیده است و در کانال تلگرام نیز مدام لجن‌ پراکنی می‌کنند و این همان اخلاقی است که این‌ها از آن دم می‌زنند.

به ستاد انتخابات می‌گویم با تخریب‌گران برخورد قانونی کند، چرا یک هفته‌نامه کاریکاتور اهانت‌آمیز می‌کشد، اما با آن برخورد نمی‌شود.

قصه جنتی، مصباح و خاتمی نیست، بلکه قصه، قصه ولایت است و می‌خواهند ولایت را بزنند، اما این آرزو را به گور می‌برند.

سالی که نکوست از بهارش پیداست، از الان نفرت مردم از آنها آشکار است و غرب‌زده‌ها و دلدادگان به آمریکا و دلدادگان به مذاکره با آمریکا کمترین جایی در بین این مردم ندارند.

طلبکار مردم نیستیم، خواستید به ما رای می‌دهید و یا رای نمی‌دهید، ذره‌ای از ارادت ما به مردم کرمان کم نمی‌شود، چه رای بیاوریم و چه رای نیاوریم.

(احمد خاتمی بعنوان نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان است)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۳ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: