ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام انتخاباتی محمد خاتمی:

مردم ایران!

به لیست "امید" رای بدهید! 
 
 
 
 

 

محمد خاتمی در پیامی ویدئویی، از همه طرفداران دولت و اصلاحات خواست تا دو لیست واحد برای مجلس شورا و مجلس خبرگان با نام "لیست امید" تهیه و اعلام کنند و از مردم خواست که وسیعا در انتخابات شرکت کرده و به  دو لیست امید برای دو مجلس رای بدهند.

خاتمی در بخشی از پیام خود گفت:

مردم ایران در آستانه دو انتخابات مهم قرار گرفته اند. اگر آنان که مسؤول برگزاری انتخابات‌اند با سعه صدر به مسائل می نگریستند و وظایف قانونی خود را با خردمندی و همه‌ جانبه‌ نگری اعمال می کردند و همه چهره‌های شایسته، مورد احترام و اعتماد و شناخت مردم اجازه حضور در انتخابات می یافتند، بدون‌شک این انتخابات پرشورتر و کارآمدتر می شد. تجربه نشان داده است که هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و هرچه سلایق مختلف بیشتر و باشور و شوق بیشتری در انتخابات شرکت کنند، نتیجه انتخابات به‌خواست مردم، به‌مصلحت کشور و به‌آرمان‌های مردم نزدیکتر خواهد بود، ولی به هر حال هنوز هم کم نیستند چهره‌های شایسته‌ای که می‌توانند به درد ملت بخورند و مشکلات ملت را حل بکنند.

شرکت در انتخابات می‌تواند همه نقشه‌های دشمنان بیرونی و درونی کشور و انقلاب و مردم ما را نقش‌ بر‌آب کند و دارای نتایج و آثار ارزنده‌ای است. دولت محترم و رئیس جمهور را کمک می کند تا به تعهداتی که در مقابل مردم دارد بهتر و محکم تر عمل کند. از جمله پس از حل مسأله هسته‌ای و مسائل پسابرجام که می تواند بهره آن به مردم برسد و نیز اعمال برجام‌ 2 و ایجاد فضای بازتر و امن‌تر در عرصه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشور که از وعده‌های رئیس جمهور محترم است می تواند راحت تر تحقق پیدا بکند. یک مجلس مستقل که در عین انجام وظایف خود می تواند همسو و همراه با رئیس‌جمهور و شعارهای اصلی او باشد برای مردم ما بسیار مفید است. بعد از “گام‌اول” که با موفقیت در سال ۱۳۹۲ برداشته شد ائتلاف امید “گام دوم” را برای مجلس بر می ‌دارد. با ائتلاف قابل تقدیری که از سوی اصلاح طلبان و دیگر نیروهای علاقمند به دولت و ملت پدید آمد، اینک دو فهرست در اختیار مردم است، یکی برای مجلس شورای اسلامی و دیگری برای مجلس خبرگان. پیشنهاد من این است که همه جریانات توافق کنند که لیست‌ها به نام “لیست‌امید” در اختیار مردم قرار بگیرد.

بکوشید تا با رأی به هر دو فهرست امید (گام دوم) مجلس شورا و خبرگان،  گامی در جهت سربلندی کشور، تقویت امنیت و ثبات کشور و بهبود و اصلاح امور بردارید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۳ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: