ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

رد صلاحیت سه آیت الله

با رای به لیست 16 نفره هاشمی 
 
 
 
 

لیست 16 نفره هاشمی رفسنجانی برای مجلس خبرگان از تهران، تبدیل به آبی شده که در لانه مورچگان راه یافته است. امام جمعه ها، فرماندهان سپاه، معروف ترین چهره های راستگرا یا همان اصولگرا، روحانیونی که تبدیل به مداحان قدرت شده اند و خلاصه همه و همه از لانه ها بیرون ریخته اند تا بلکه انتخابات خبرگان منجر به سقوط رای و یا حتی طرد سه آیت الله  نشود: آیت الله یزدی، آیت الله جنتی و آیت الله مصباح یزدی.

یعنی همان کسانی که مردم به درستی آنها را مسبب رد صلاحیت ها می دانند. حامی دولت 8 ساله فاجعه بار احمدی نژاد میدانند، عامل و حامی کودتای 88 و سرکوب مردم معترض به آن کودتا میدانند، و حامی حصر موسوی و کروبی و ادامه آن میدانند.

 تهران را شورای نگهبان و سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران پر کرده اند از تصاویر آن سه آیت اللهی که بیش از همه از لیست 16 نفره هاشمی وحشت کرده اند. خنده دار، تصاویری است که از این سه تن در کنار هم قرار داده اند. عکس هر سه را دستکاری کرده اند تا بلکه حداقل 10 سال جوانتر بنمایند. حتی کمی لپ و گونه برای جنتی و زیرابروئی برای محمد یزدی درست کرده اند اما با همه این تلاش ها و فتوشاپ ها، چهره مصباح یزدی آنقدر نکبت زده است که فتوشاپ هم نتوانسته دردی از این چهره درمان کند. همچنان که ستایش های حکومتی از این سه تن به بهانه های مختلف چاره ساز نشده است. همه فهمیده اند که رای مردم به لیست 16 نفره هاشمی برای مجلس خبرگان، یعنی نفی و طرد این سه آیت الله در تهران و نوچه های آنها نظیر احمد خاتمی که در سخنرانی انتخاباتی اش در کرمان وحشت از راه نیافتن به مجلس خبرگان را بر زبان آورد. این سخنرانی او در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شد و در صفحه امروز نیز همچنان قابل دسترسی برای خواندن است. بقیه اخبار مربوط به انتخابات خبرگان و لیست 16 نفره تهران را در دیگر اخبار امروز پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: