ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آذر منصوری:

صدا و سیما مشوق خانه نشینی

و یاس انتخاباتی مردم شده!
 
 
 
 

 

 آذر منصوری عضو رهبری جبهه مشارکت که اکنون عضو رهبری حزب اتحاد ملت ایران است،  در یک نشست خبری گفت:

 نباید از ظرفیت صندوق رای غفلت کرد. بی‌تفاوتی به انتخابات دستآوردی ندارد و اصلاح‌طلبان علیرغم نابرابری به صحنه انتخابات آمدند چرا که نسبت به منافع ملی داعیه دارند و به همین دلیل در انتخابات حضور دارند. ما آمده‌ایم گام دوم را برداریم و دستآورد این گام، انسجام اصلاح‌طلبان است.

اصلاح‌طلبان علیرغم شرایط نابرابر، همه توان خود را در صحنه گذاشته و از مردم می‌خواهند به سهم دموکراسی خود که برگه رای است، توجه کنند. به شکل بی‌سابقه‌ای صدا و سیما به‌گونه‌ای عمل می‌کند که نشانگر مشارکت حداکثری نیست. طبیعی است که جریان اصولگرا که رای ثابت و سازمان یافته ای دارد، مخالف مشارکت حداکثری مردم باشد و برای همین با رفتارهایی تلاش می‌کند ایجاد نا‌امیدی کند.

قبل از رد صلاحیت‌ها مشارکت ۷۰ درصدی پیش‌بینی شده بود، اما بعد از ردصلاحیت‌ها و شوکی که به جامعه وارد شد، مشارکت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد. ما تجربه انتخابات ۹۲ را داریم که بعد از ردصلاحیت‌ها بلافاصله در سه روز ائتلافی صورت گرفت و موج اجتماعی ایجاد شد.

الان کنش صحیح اصلاح‌طلبان بعد از رد صلاحیت‌ها و تاکید بر مشارکت حداکثری نوید این را می‌دهد که موجی همچون موج سال ۹۲ داشته باشیم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۵ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: