ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

توصیه انتخاباتی قائم مقام کروبی

مردم بیایند و به راستگرایان

فاجعه آفرین بگویند: نه! 
 
 
 
 

 

حجت‌الاسلام رسول منتجب ‌نیا قائم مقام شیخ مهدی کروبی در حزب اعتماد ملی، درباره مسائل پیش روی روز رای گیری انتخابات 7 اسفند ماه با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرده و از جمله گفت:

لیست اصلاح‌طلبان در حد خود لیست قابل قبولی است؛ به ویژه اینکه در بخش‌های اقتصادی دارای تجربه و مهارت لازم هستند، ضمن اینکه نباید اعضای اصلاح طلب را منحصر به لیست تهران کنیم.

 در مقایسه لیست اصلاح‌طلبان با اصولگرایان می‌بینیم که «فهرست امید» اصلاح‌طلبان از جنبه علمی و تجربی به مراتب قوی‌تر است.

افرادی که دم از رفاه و معیشت و حل مشکلات اقتصادی می‌‌زنند، چطور نتوانستند در دوره‌های ۷ و ۸ و ۹ که مجلس در انحصار آنها بوده و اصلاح‌طلبان در اقلیت بودند اقتصاد کشور را سامان دهند و بعد از سه دوره متوالی مجلس الان به فکر حل معیشت مردم افتادند؟

دولت یازدهم تاوان سوء‌مدیریت دولت قبل را میدهد، هماکنون مجلس دهم نیز باید سوءمدیریت ۱۲ سال قبل را جبران کند.

امیدواریم مردم با گفتن «نه قوی» به نیروهای تندرو، روند آینده مجلس را کنترل کنند.

منتجب نیا در باره شایعه تعطیل روز شنبه که با هدف رفتن مردم به مسافرت در سه روز 5 شنبه و جمعه و شنبه است، گفت:

تندروها می‌دانند اگر مردم پای صندوق بیایند، آنها شکست می‌خورند. لذا می‌خواهند مشارکت مردم کم باشد. به همین دلیل این هشدار را به اعضای دولت و مردم می‌دهم که ما از این تعطیلات ضربه خوردیم و یادآوری می‌کنم که از خیانت‌های دولت قبل همین تعطیلی‌های مکرر بود. این توطئه خطرناکی است؛ نکند دولت تحت تاثیر این فشار‌ها قرار گیرد.

چند ماه قبل خبردار شدیم تندروها در جلسات سری تصمیم گرفتند جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون نفر را از روستا‌ها به تهران بیاورند و بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفتند تا آنها در تهران رای بدهند و آرای خود را بالا ببرند، لذا برای این مسئله هم باید وزارت کشور فکری بکند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۵ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: