ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 

برخی پیام نویسان چرا نمی روند

سایت های همسو با نظرات خود را بخوانند؟

 
 
 
 
 

 

خواننده بی ادبی بنام DaneSh Daneshpajo  که عبا را "ابا" نوشته، و هیچ مطلبی در فیسبوکش ندارد و حتی عکس خودش هم در پرفایلش نیست، پیامی در زیر عنوان اصلی و اول شماره امروز پیک نت (در همین فیسبوک) نوشته است که ما آن را حذف نکردیم تا خوانندگان این صفحه آن را بخوانند. ضمن آن که از بی هویتی این پیام نویس تعجب می کنیم، از حضورش در این صفحه هم تعجب می کنیم و اساسا نمی دانیم چرا ایشان به این صفحه مراجعه می کند؟ می تواند برود در سایت های دیگر و اخبار مورد نظر خود را آنجا بخواند. و از آن خنده دار تر که اینجا تشریف آورده اند و قصد ارشاد ما و تغییر سیاست ما را هم دیکته می فرمایند! و مضحک تر آن که افرادی را می خواهند به ما معرفی کنند که پیشینه و پسینه آنها برای ما از روز روشن تر است و قطعا بیش از اطلاعات محدود ایشان.

بحث این نیست که چقدر امثال ایشان میدانند و یا نمی دانند و چرا می خواهند ما خط مشی خود را تغییر دهیم و مانند ایشان بیاندیشیم و خبرهائی را منتشر کنیم که به مذاق آنها خوش می آید؟ مثل آقائی که در همین شماره امروز تصور کرده خودش روشنفکر است و نه امثال پرویز پرستوئی. حیرت آور نیست؟

قصد ما از این توضیح کوتاه، انتشار چند خبر انتخاباتی بود که شب گذشته فرصت انتشار آن پیش نیآمد. البته شاید به درد امثال آقای دانش هم بخورد این خبرها و چشمها را مالیده و سری به خیابان ها بزند و سینه سوخته هائی را ببیند که چگونه نگران نتیجه انتخابات هستند.

1- خانم پروين فهيمى مادر سهراب اعرابى که از معروف ترین قربانیان کودتای 88 است، در پیام انتخاباتی خود در كمپين ٧+٧ از اوئتلاف اصلاح طلبان حمایت کرده و مردم را به شرکت گسترده در انتخابات فراخوانده است.

 

2- مصطفی تاج‌زاده از زندان اوین نامه ای خطاب به دکتر عارف نوشته و با ذکر 27 دلیل نوشته است که به لیست ائتلاف اصلاح طلبان رای میدهد.

او می نویسد: دکتر عارف عزیز!

من همه نامزدهای پیشنهادی را نمی‌شناسم ولی چون رقم ‌زنندگان این ائتلاف تاریخساز را می‌شناسم و مطمئنم که با مصلحت اندیشی و همه جانبه نگری کوشیده‌اند تا شایسته ترین ها را شناسایی و کاندیدا کنند، به همه آن ها رأی می دهم تا جبهه پایداری، این اشبه الاحزاب بالداعش، خانه ملت را در چنگ خود نگیرد و با رفتار و گفتار به ظاهر ضد امریکایی همان بلایی را سر ملت ایران و نیز شیعیان جهان وارد نیاورد که دار و دسته ابوبکر بغدادی بر سر مسلمانان و بلکه بر بشریت فرود آورده اند و بیشترین سود را به واشنگتن و بالاتر از آن تل آویو رسانده، اسلام هراسی را به گفتمان غالب جهان تبدیل کرده اند.

آقای نیما دهقانی در دلنوشته ای از تهران می نویسد:

هیچوقت صورت زخمی و کتک ‌خورده‌ی بهزاد نبوی از یادم نمی‌ره. هرگز حالت چهره‌اش فراموش‌ام نمی‌شه وقتی سال ۸۸ توی دادگاه دسته‌جمعی اصلاح‌طلب‌ها نشسته بود. اگر قراره کسی از این نظام آسیب دیده باشه و بخواد با انتخابات و رای دادن قهر بکنه چه کسی واجد شرایط‌ تر از کسانی مثل بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده، عبدالله نوری، مادر سهراب، خانواده‌ی کروبی و حتی خود محمد خاتمی. اما این آدم‌ها می‌گن که رای بدین، می‌خوان که خودمون رو از تاثیرگذاری در روند اداره‌ی کشور محروم نکنیم. آنها که با انتخابات قهر می کنند کاش دنیاشون کمی از خودشون و آنچه پیرامون شخص خودشون می‌گذره بزرگ تر باشه.

نیکی کریمی می نویسد:

ظریف به ما نشان داد می‌توان مذاکره کرد. به امید اتفاقات خوب رای خواهم داد.

عکس: مادر داغدار سهراب اعرابی


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۶ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: