ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شمارش آراء مجلس شورا نشان میدهد

تهرانی ها، روز انتخابات

 حق برخی ها را کف دستشان گذاشتند 
 
 
 
 

 

شمارش آراء و اعلام نتایج آن برای مجلس شورا، روان تر و کم مسئله تر از شمارش آراء و اعلام آن برای مجلس خبرگان پیش رفت که دلیل آن اهمیت مجلس خبرگان است. آنچه که تاکنون در باره این شمارش (مجلس شورا) آشکار شده، حداقل در تهران حکایت از شکست سنگین راست ها (طیف باصطلاح اصولگرا و پایداری و طرفداران ولایت و ...) دارد. چهره هائی را مردم طرد کردند که شاید به حجم عظیم تبلیغات خودشان و محدودیت های بی سابقه علیه اصلاح طلبان و طرفداران اعتدال و دولت فکرش را هم نمی کردند.

تا آخرین ساعات شب گذشته  حداقل مشخص شد که چهره هائی نظیر

توکلی ( که دوتا به میخ دولت و یکی به میخ راست ها می زد)

بذرپاش (زیر بلیت مصباح و احمدی نژاد)

 نادران (عضو فراکسیون سپاه)

کوثری (عضو فراکسیون اطلاعات سپاه)

آقا تهرانی (بلند گوی مصباح یزدی در مجلس کنونی)

 ال اسحاق (از موتلفه اسلامی)

علیرضا زاکانی (دو قلوی کوچک زاده)

و چند زنی که در لیست اصولگراها بودند رای نیآورده و از مجلس باز مانده اند که در میان آنها فاطمه آلیا مشخص ترین است. عضو مجلس کنونی که از لایحه باصطلاح حمایت از خانواده اما در عمل علیه فعالیت های اجتماعی و حقوق اساسی زنان در مجلس دفاع کرد.

برای مجلس از تهران عارف و علی مطهری در صدر لیست برندگان هستند. ما انتشار لیست های نیمه کاره و غیر قطعی را صلاح نمی دانیم و چنین نیز نکردیم تا آب چنان گل آلوده نشود که سرانجام معلوم نشود چه شد و چه نشد. همین اشارات بالا چهره مجلس آینده را نشان میدهد. حتی اگر در شهرستانها و براساس مسائل قومی و رابطه های محلی و ریخت و پاش مالی عده ای با قول و قرارهائی در خدمت باصطلاح اصولگرایان به مجلس راه یابند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۹ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: