ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چمران و قالیباف زیر فشار

طرح برکناری 7 شهردار

نواحی تهران به شیوه پادگانی 
 
 
 
 

شهرداری تهران سامانه ای برای شکایت های مردم از شهرداری و شهرداران نواحی دارد بنام سامانه شماره 1888 که حالا در آستانه پایان سال 94 شمار شکایت های مردم از شهرداری های نواحی از اول سال تا اول اسفند 94 اعلام شده است. طی 11 ماه سال 94 قریب 800 شکایت در این سامانه ثبت شده که همه آنها علیه کارکنان و مدیران شهرداری بوده و نه شهرداران نواحی.

اما به گزارش خبرگزاری ایلنا شهردار تهران قصد برکناری هفت شهردار نواحی را دارد. در همین ارتباط در جلسه روز گذشته (سه شنبه) تصمیم شهردار تهران برای برکناری 7 شهردار از شهرداری های نواحی تهران مطرح شد. دبیر جلسه روز گذشته گفت: ما در عزل و نصب‌های شهرداران مناطق هیچ دخالتی نداریم، اما شهردار باید توضیح دهد که اگر این افراد بد بوده‌اند، چرا آن‌ها را منصوب کرده و اگر خوب بودند به چه علت می‌خواهد، آنان را عزل کند.

رئیس شورای شهر تهران "چمران" که حضورش در همایش کلاه مخملی ها در کنار حداد عادل و بذرپاش نقل محافل است در همین جلسه در دفاع از سردار قالیباف و تصمیمش برای برکناری 7 شهردار نعل وارونه زد و گفت:

نمایندگان مجلس و شورا نیز جابجا می‌شوند، چنانکه در مجلس شورای اسلامی کل ۳۱ نفر جابجا شدند. (چمران که فکر کرده با کلاه مخملی ها طرف است، یادش رفت که نمایندگان مجلس با رای مردم جابجا می شوند و در مورد تصمیم شهردار تهران، مسئله انتصاب است و نه انتخاب!)

دبیر جلسه استدلال چمران را رد کرد و گفت:

 قالیباف باید توضیح دهد که به چه علت شهرداران تند تند عوض می شوند.

ضمنا در بحث بیمارستان هسته‌ای نیز شهرداری حق ندارد آجر روی آجر بگذارد مگر با مجوز شورا. کسی نباید در بیمارستان هسته‌ای بدون مصوبه شورا کاری انجام دهد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۲ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: