ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خود را به نادانی می زنند اما مردم میدانند

انتخابات خبرگان در هرمزگان

همان نتیجه تهران را داشت 
 
 
 
 

بازندگان انتخابات مجلس خبرگان در این نقاره فوت می کنند که دلیل پیروزی لیست انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای مجلس خبرگان در تهران، مردم بی بند و بار تهران اند که مثل اهل کوفه می مانند و از این نوع اتهامات. در همین ارتباط بهزاد فراهانی هنرپیشه تئاتر و سینمای ایران اعتراض نامه ای نوشته که روی شبکه اینترنت منتشر شده و ما آن را در همین شماره پیک نت باز انتشار میدهیم.

اما جان سخن اینست:

اگر حکومتی مردم را نشناسد، وای بر آن حکومت و اگر بشناسد و خود را به نادانی بزند باز هم وای بر آن حکومت.

اگر در انتخابات اخیر، این همه رد صلاحیت نکرده بودند، این همه کارشکنی نکرده بودند، این همه محدودیت تبلیغاتی بوجود نیآورده بودند، اگر احزابی نظیر جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی را زمین گیر نکرده بودند و انواع اگر های دیگر، در سراسر ایران لیست جناح راست هم در خبرگان و هم مجلس شورا مثل بادکنک در هوا منفجر می شد. این حکم سراسری درایران است و خلاصه کردن آن به رای مردم تهران یک حقه بازی و یا بی خبری است که نتیجه اش خود فریبی و یا بلاهت است.

برای نمونه نگاه کنید و نگاه کنند به نتیجه انتخابات در استان هرمزگان:

"شورای نگهبان صلاحیت تمام کاندیداهای خبرگان جز آیت الله نعیم ابادی (نماینده ولی فقیه در استان و عضو خبرگان رهبری) را رد کرد و برای آن که بالاخره صندوقی هم گذاشته شود که انتخابات انتصابات نشود معمم جوان و 35 ساله ای بنام "سید روح الله صدرالساداتی" را هم 5 روز مانده به رای گیری از یزد به هرمزگان آوردند و با اطمینان به این که کسی او را نمی شناسد که اساسا رای بیآورد تائید صلاحیتش کردند.

مردم هرمزگان به همین سید ناشناس رای دادند اما به نماینده ولی فقیه "نعیم آبادی" رای ندادند و مثل توپ به همان زمینی خورد که جنتی و مصباح و یزدی درتهران خوردند. مردم هرمزگان هم مثل مردم تهران اهل کوفه بودند و یا هستند؟

اگر هاشمی برای استان های دیگر هم لیست میداد همان می شد که در تهران شد. یعنی این را نمیدانند و یا خود را به نادانستن می زنند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۵ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: