ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اعتراض به تقلب به سود نامزد اصولگرا

مردم کوهدشت لرستان

نتیجه انتخابات را قبول ندارند 
 
 
 
 

پیروزی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در تهران و برخی شهرهای بزرگ به خصوص حذف برخی از چهره‌های تندرو در انتخابات خبرگان باعث شده تا تخلفات عمده در برخی از شهرستان‌های کوچک و اعمال نفوذ برای حذف کاندیداهای میانه‌رو در سکوت خبری باقی بماند.

شهرستان کوهدشت در استان لرستان یکی از نمونه‌های واضح این تخلفات و اعمال نفوذ برای حذف کاندیدای میانه‌رو است.

اخبار و گزارش های مربوط به اعتراض مردم کوهدشت لرستان نسبت به تقلب در انتخابات هفتم اسفند به سود اصولگرایان انتشار یافت. بموجب این اخبار و گزارش ها، جمع زیادی از مردم کوهدشت در اعتراض به این تقلب در شهر تجمع کردند. آنها معتقدند "ملکشاهی" نماینده سابق کوهدشت که از نزدیکان رئیس قوه قضائیه (لاریجانی) است به جای نامزد پیروز انتخابات (محمد آزادبخت) از لیست طرفدار دولت پیروز اعلام شده است. در جریان اعتراضات ادامه دار مردم، تاکنون گزارش شده که دهها تن بازداشت و زندانی شده اند اما تجمع و اعتراض ها ادامه دارد.

اسناد و گزارش های رسمی مبنی بر تقلب و صندوق سازی برای پیروز اعلام کردن "نوبخت" برای رسیدگی به مرکز (تهران) ارسال شده اما هنوز شورای نظارت وابسته به شورای نگهبان نتیجه رسیدگی به این اسناد را اعلام نکرده و حتی اعلام نکرده که این اسناد را دریافت داشته است. به همین دلیل بتدریج این اسناد در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

در همین گزارش ها فاش شده که حتی "امامی راد" نامزد اصولگرای انتخابات نیز نامه ای مبنی بر تخلفات بزرگ در انتخابات کوهدشت به سود محمد نوبخت برای شورای نظارت ارسال داشته است.
بهزاد خسروی یکی دیگر از کاندیداها نیز مشابه این اعتراض را با ارسال نامه‌ای اعلام کرده است. ۱۵ نفر از معتمدین شهر نیز با ارسال نامه‌ای موارد تخلف را بصورت یک لیست اعلام کرده اند.

به این ترتیب حدس زده می شود، صندوق های آراء کوهدشت بار دیگر خوانده و کنترل شود و یا انتخابات در این شهر باطل و دور دورم انتخابات در آنجا برگزار شود که دراینصورت انتخابات دور دوم بجای رقابت 69 نامزد انتخاباتی، هفتاد نامزد خواهد داشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: