ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

حسن روحانی در زادگاه خاتمی "یزد"

خاتمی چلچراغ مجلس بود

افتخارات ملت فراموش نمی شوند 
 
 
 
 

 

نکاتی از سخنرانی حسن روحانی در جریان سفر به یزد، در میدان میرچخماق این شهر برای مردم این شهر:

1- یک فرد به اعدام محکوم شده است، خوب، پول کجا رفته است؟ چه کسانی حمایت کرده بودند؟ و چه کسانی اجازه فروش نفت به او داده بودند؟ اگر یک مفسد را پیدا کرده ایم، باید ریشه ها را پیدا کرد و گرنه فساد از بین نمی رود. باید با فساد مقابله شود، در هر سطحی باشد و هرکس می خواهد باشد.

2- دولت بر این امر مصمم است که نقش اصلی را در اقتصاد، غیر دولتی ها و مردم بر عهده بگیرند. قول دادیم به بازار کشور، آرامش ببخشیم و به آن عمل کردیم.

3-  زمانی تصور می شد اگر دلار و درآمد بالای نفتی داشته باشیم، مشکلات حل می شود، این گونه شد ولی مشکلات حل نشد و این نشان داد که نحوه مصرف درآمدهای نفتی چقدر مهم است و الا می توان با درآمدهای نفتی، واردات را توسعه داد و اشتغال هم ایجاد نکرد! باید تمام توان خود را بکار بگیریم برای تولید داخل.

4- واردات کالا، به معنای تجارت یک طرفه با جهان است و مشکلی را حل نمی کند.

5- تحریم را برما تحمیل کرده بودند. تحمیل، افتخار ندارد. حالا که تحریم ها برداشته شده، نواهای عجیبی به گوش می رسد.

6- من وقتی در سال 59 وارد مجلس شدم آنچه شما مردم عزیز یزد قهرمان به مجلس فرستاده بودید دسته گل ها و چراغ های درخشان مجلس شورای اسلامی بودند. در همان مجلس برادر عزیزم سید محمد خاتمی نیز حضور داشتند. ایران قهرمان خدمتگزاران خود را هیچوقت فراموش نخواهد کرد. آنهایی که برای عظمت ایران تلاش کردند آنها که امروز به عنوان افتخار سرزمین ایران هستند هیچ کس نمی تواند نام آنها را و عظمت آنها رافراموش کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: