ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنگوی دولت در گیلان

تاکید "نوبخت" بر غیرقانونی

 بودن حصر تصویری خاتمی 
 
 
 
 

 

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت برای طرح های مربوط به گسترش دانشگاه گیلان راهی رشت شد و طی سخنانی در دانشگاه گیلان، به چند نکته خبری اشاره کرد. از جمله درباره ماجرای "حصر". او گفت:

در انتخابات هفتم اسفند مردم نشان دادند که خواهان تحول، تغییر و اصلاحات در کشور، هر چند با گام های حساب شده، هستند. با اعتمادی که مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند، خدمتگزاران ملت باید از آن برای سرافرازی کشور استفاده می کنند.

نرخ تورم در کشور تقلیل یافته هر چند که ممکن است آحاد جامعه، این مهم را در زندگی خود احساس نکنند، زیرا آنها به دنبال ارزانی هستند.

همین که به جای افزایش 40 درصدی قیمت ها، آن را به 10 تا 12 درصد افزایش رساندیم، از نظر ما اقدام مناسبی بود.

در بودجه سال 95 ، بالغ بر 120 هزار میلیارد ریال برای امر تحقیقات در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: اگر قرار است که اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش باشد، باید به تحقیقات و پژوهش های بنیادی توجه شود و در این بخش سرمایه گذاری کنیم.

34 هزار میلیارد ریال یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها یک هفته زودتر، واریز شد.

455 هزار ریال یارانه نقدی برای هر نفر در ماه، برای برخی از خانواده ها عدد تعیین کننده ای است. 130 هزار میلیارد ریال نیز برای حقوق اسفندماه پرداخت کرده ایم.

هفته آینده یک بخش از تونل آزاد راه رشت - قزوین به مرحله بهره برداری می رسد.

ساختمان جدید دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان در زمینی به مساحت 10 هزار و 500 مترمربع با مبلغ 95 میلیارد ریال در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی ساخت پژوهشکده حوضه آبی خزر دانشگاه گیلان امروز (جمعه) آغاز شد.

دانشگاه گیلان دارای 9 دانشکده و یک پردیس دانشگاهی است.

دانشگاه گیلان به عنوان بزرگترین دانشگاه شمال کشور با 500 عضو هیات علمی و 18 هزار دانشجو در بیش از یکصد و 90رشته فعال است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست‌‌گذاری تبلیغات دبیرخانه در سال‌های گذشته و دوره جدید فعالیت، مصوبه‌ای درخصوص ممنوع‌التصویری حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی و هیچ فرد دیگری نداشته است.

موضوع عدم وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی درمورد ممنوع‌التصویری رئیس‌جمهور اسبق کشورمان نیز در گذشته به‌صورت رسمی از سوی دبیرخانه اعلام و به مبادی ذیربط ابلاغ شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: