ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار 14 نماینده مجلس آینده با مولاوردی

باید بکوشیم بر تعداد زنان مجلس

در مرحله دوم انتخابات افزوده شود 
 
 
 
 

 

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، روز گذشته با زنان منتخب مجلس دهم در دور اول انتخابات هفتم اسفند دیدار کرد و از همراهی این معاونت با فراکسیون زنان در مجلس آینده سخن گفت. مولاوردی گفت:

 

 انتخاب 14 نماینده زن در دور اول انتخابات مجلس دهم نشانه افزایش باور به شایستگی زنان است.

تلاش ها و فعالیت های بسیاری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت گرفت و امیدوار هستیم که این تلاشها برای دور دوم انتخابات نیز تداوم داشته باشد و خانم های دیگر نیز به جمع شما اضافه شوند تا بتوانیم ترکیب بی سابقه ای را در تاریخ ادوار مجلس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور داشته باشیم.  امید است با افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس و البته توسعه کیفی که با حضور زنان فرهیخته و توانمند شکل می گیرد بتوانیم برنامه های مشترکی را در راستای بهبود وضعیت زنان و خانواده و پایداری نهاد خانواده داشته باشیم.

خانم‌های نماینده افزون بر مسئولیت‌های نمایندگی، به عنوان یک زن و به نمایندگی ازصدا و مطالبات زنان جامعه دارای مسئولیتی خاص هستند و بر این اساس مسئولیت سنگین‌تر و مضاعفی برعهده دارند و باید بتوانند از فرصتی که در آن قرار گرفته‌اند برای تحقق حقوق و بهبود وضعیت حقوقی و توانمندی زنان و تحکیم بنیان خانواده سالم و پایدار بهره‌مند شوند.

انتظار می رود تا با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و کارشناسی موجود با بررسی دقیق طرح‌هایی که در حوزه زنان و خانواده سالهاست در مجلس معطل مانده است و البته لوایحی که از سوی دولت ارائه شده و تعدادی دیگر که به زودی ارائه می شود بتوانیم به بهبود حوزه قانون گذاری در حوزه زنان و خانواده کمک کنیم.

حضور در کمیسیون‌های تخصصی به همراه تشکیل فراکسیونی قوی و کارآمد و تاثیر گذار می تواند در وضع قوانینی که ریشه در واقعیت های جامعه ایران و خانواده‌های ایرانی دارد موثر واقع شود و به حل مشکلات کمک کنند ، نه آنکه قوانینی وضع شود که در اجرا با مشکل مواجه می شود یا خود قانون مشکل زا شده و یا بعد از مدت کوتاهی متروکه شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: