ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تازه فاش شده های

پشت صحنه انتصابات رهبری 
 
 
 
 

علم الهدا که این روزها، دامادش "رئیسی" با حکم رهبر جمهوری اسلامی تولیت آستانقدس رضوی شده، در مراسم  معرفی دامادش به جای آیت الله طبسی، از فرصت استفاده کرده و موقعیت تازه خودش در خراسان را یادآور شد و  گفت:

« با انتصاب من بعنوان نمایندگی ولایت فقیه، آرزوی دیرینه من برای همجواری با امام هشتم (ع) در سال‌های آخر عمرم محقق شد. لذا از عنایت مقام معظم رهبری برای انتصاب به عنوان نمایندگی ولایت فقیه تشکر می‌کنم و عمده تشکر من از ایشان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی است.  در واقع بزرگترین عنایت را در حق من انجام دادند و من در همه حال، دعاگو و نایب الزیاره ایشان و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که مقدمه این اتفاق را فراهم کردند، هستم.

درباره سوابق حجت‌الاسلام رئیسی هم باید بگویم که ایشان در عملیات مرصاد که در دوران امام (ره) رقم خورد علیرغم سنین جوانی توانست این بحران‌ها را مدیریت کند.»

به این ترتیب علم الهدا به دو نکته اشاره و اعتراف کرد. نخست نقش پشت صحنه گلپایگانی رئیس دفتر آقای خامنه ای در این دو انتصاب و برگماری و دوم نقش حجت الاسلام رئیسی در قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 به بهانه عملیات مرصاد مجاهدین خلق در ورود نظامی از مرز قصرشیرین به ایران پس از قبول آتش بس در جنگ ایران و عراق.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: