ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اسفند ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ناطق نوری:

مهاجرانی حیف شد که رفت

حرف های احمدی نژاد بالا ابری است 
 
 
 
 

خبرآنلاین بخش هائی از خاطرات ناطق نوری رئیس مجلس پنجم و دبیرکل اسبق جامعه روحانیت مبارز که اکنون رئیس دفتر بازرسی رهبری است را منتشر کرده است. چند اظهار نظر ناطق نوری درباره شخصیت ها خواندنی است:

1- خروج عطاءالله مهاجرانی از کشور اشتباه بود. او هم به خودش و هم به کشور جفا کرد. او نیروی بسیار با استعداد و با هوشی بود و می شد که بماند و جامعه از او استفاده کند. مهاجرانی فردی مسلط، خوش ذوق و سلیقه بود که در سخنانش گاهی لطیفه می گوید و گاهی هم شعر حافظ می خواند که در جلب نظر مستمع بسیار موثر است.

2- آقای هاشمی، فردی اجرایی با شرح صدر و پرظرفیت بود. او در میان رجال سیاسی تاریخ معاصر کم نظیر است. آقای خاتمی هم فرد با فرهنگ و خوش اخلاق و متواضع و محترمی است که هیچگاه با او چالش یا تنشی نداشتیم.

3- قبل از انتخابات 84 سه جلسه با احمدی نژاد داشتم. آمد و حرفهایش را زد. حرف هایی که نه مرحوم حبیب الله عسکراولادی را برای حمایت از او قانع می کند و نه من گفتم: «من حرف هایت را به دقت گوش دادم. یا سواد تو خیلی بالاست که من نمی فهمم چه می گویی یا حرف های بالای ابری می زنی!»  ورود هاشمی به آن انتخابات همه معادلات را به هم ریخت، هم آرا را تقسیم کرد و هم کشور به سمتی رفت که نباید می رفت!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: