ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به پیک نت پاسخ ندهید، به مردم پاسخ بدهید

"رجا نیوز" با یک افشاگری

مثل فنر فشرده از جایش پرید! 
 
 
 
 

 

روز گذشته، سایت رجانیوز که پایگاه خبری حجتیه و بنیاد مذهبی مصباح یزدی در قم است، برآشفته از خبر افشای انتشار مانیفست حجتیه در ایران، توضیحی را با عنوان "گاف مضحک مدعیان حجتیه‌ شناسی» منتشر کرد. دراین توضیح تلاش شده انتشار مانیفست 371 صفحه ای حجتیه به بهانه چند مناظره و مصاحبه ای که دراین کتاب جاسازی شده، اینگونه تلقین شود که این کتاب در نقد حجتیه است! نقد حجتیه و شرح کشاف آن با ذکر شماره تلفن خرید کتاب در رجانیوز! (جلل خالق)

این سایت بی نیاز از معرفی در توضیح شتابزده و عصبی خود درباره خبر "انتشار مانیفست حجتیه در ایران" بی آن که نام پیک نت را بیآورد نوشت:

«ضعف سواد رسانه ای گردانندگان رسانه های ضد انقلاب کار دست این رسانه ها داد. چند روز گذشته رسانه‌های مجازی حامی فتنه و دولت، با انتشار تصویر " کتاب درسنامه انجمن حجتیه " که در پایگاه خبری رجانیوز منتشر شده بود، با آب و تاب آن را با عناوینی مثل "تبلیغ درسنامه انجمن حجتیه" منتشر کردند. این رسانه‌ها حتی نتوانسته بودند متوجه شوند که این کتاب در نقد و جریان‌شناسی انجمن حجتیه است و نه تبلیغ مرامنامه و مانیفست حجتیه!»

در خبر روز گذشته رجانیوز که در این توضیح به آن نیز اشاره شده، رهبر کنونی انجمن حجتیه معرفی شده است: «مهندس سجادی»

رجانیوز ننوشته که بقیه اعضای رهبری حجتیه اکنون کیستند و چرا عکس آنها و از جمله عکس مهندس سجادی در هیچ خبر و سندی پیدا نمی شود و ایشان چهره ای مخفی است؟ مانند "جواد مادشاهی" عضو دیگر رهبری حجتیه که از زمان ریاست جمهوری آقای خامنه ای در کنار ایشان مسئولیت اطلاعات و ضد جاسوسی بیت ریاست جمهوری و سپس بیت رهبری را برعهده داشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۶ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: