ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه خبری سخنگوی کرملین

دو پایگاه دریائی و هوائی

در اختیار روسیه، در سوریه باقی ماند 
 
 
 
 

 

یک روز پس از فراخواندن واحدهای نظامی روسیه از سوریه، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه فدراتیو "پسكوف" با روزنامه "راسیسكایا گازتا" مصاحبه کرده و نکاتی در باره این بازگشت را تشریح کرد. او گفت:

دو پایگاه هوائی- دریائی سوریه در اختیار ارتش روسیه باقی مانده است. یک از این پایگاه ها، فرودگاه نظامی "خمیمین" است که بعنوان فرودگاه بین المللی در زمان حافظ اسد ساخته شد و به احترام پسر كشته شده حافظ اسد در جنگ با اسرائیل، نام او را بر این فرودگاه گذاشتند. این پایگاه در ٢٥ كیلومتری شمال بندر مهم سوریه بنام "لاتاك" در دریای مدیترانه قرار دارد .

پایگاه دوم، یک پایگاه دریائی در شهر "طارطوس" است که امنیت آن از هوا، زمین و دریا تامین می شود.

این دو پایگاه ناظر بر عملیات آتش بس در سوریه خواهند بود. پسكوف اضافه كرد كه وزارت دفاع روسیه بزودی جزئیات بیشتری را در باره بازگشت واحدهای نظامی روسیه از سوریه و موقعیت نظامی باقی مانده در سوریه خواهد داد.

پسكوف اضافه کرد: وزیر دفاع و فرمانده عالی ارتش روسیه و رئیس سازمان امنیت همچنان پیگیر حادثه شلیک موشک از زمین به سوی هواپیمای مسافری روسی در صحرای سینا هستند و اعتقاد دارند که عاملین و آمرین آن رویداد باید شناخته شده و مجازات شوند. این پیگیری هیچ نوع محدودیت زمانی و یا مکانی ندارد. ما در هر کجای جهان بدنبال این عاملین و آمرین هستیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۶ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: