ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

3 هزار اصلاح طلب نامزد شده اند

از هر هزار اصلاح طلب

10 نفر را تائید کردند! 
 
 
 
 

 فاطمه راکعی شاعر، نویسنده، نماینده دوره ششم مجلس و دبیرکل جمعیت زنان در واکنش به رد صلاحیت ها و اقدامات غیر قانونی شورای نگهبان در مصاحبه ای با "نامه نیوز" گفت:

فکر نمی کنم با تحریم انتخابات مشکلی حل شود. کناره گیری افراد اصلح از انتخابات راه را برای حضور تندروها در مجلس باز می کند.

تنها سلاح اصلاح طلبان برای دفاع از خود در شرایط کنونی، همکاری با یکدیگر و استفاده از خرد جمعی است. امیدوارم در ملاقات ها با رهبر و ریاست جمهور مشکل رد صلاحیت ها حل شود.

طبق آمار ارائه شده، از سه هزار کاندید اصلاح طلبی که در سراسر ایران نامزد شده بودند تنها سی نفر از سوی هیئت های اجرایی و نظارت شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

رد صلاحیت بنده هم در هیئت های اجرایی به استناد بند 3 ماده 28 قانون انتخابات نداشتن التزام به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه عنوان شده است. تا جایی که من اطلاع دارم، ردصلاحیت دیگر اصلاح طلبان، تحصن نمایندگان مجلس ششم و نامه به رهبری بیشترین علت رد صلاحیت اصلاح طلبان در هیئت های نظارت شورای نگهبان عنوان شده است.

قطعا در چند روز آینده هیئت رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با رییس جمهور به عنوان پاسدار قانون اساسی جلساتی را خواهند داشت و پیگیر حقوق پایمال شده نامزدهای اصلاح طلب در احراز صلاحیت ها خواهند بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول بهمن

 
 

اشتراک گذاری: