ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

انتخابات باید عادلانه باشد

بی اعتنائی به خواست مردم عواقب بدی دارد 
 
 
 
 

بدنبال سخنان علی خامنه ای در جمع مجریان و دست اندرکاران انتخابات که درمحافل سیاسی آن را نوعی عقب نشینی وی از سخنرانی انتخاباتی سه  هفته پیش تعبیر کرده اند، هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از روحانیون حوزه علمیه قم گفت:

 

باید مرحله به مرحله انتخابات اسفندماه، قانونی و عادلانه برگزار شود، تا مردم به نامزدهای مورد نظر خود از طیف‌های مختلف و دلسوز با وجود همه سلایق و گرایش‌های فکری داخل خانواده انقلاب و نظام اسلامی رأی بدهند تا شاهد انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم باشیم.

جلب رضایت مردم و اقناع فکری آنان امری ضروری برای تداوم نظام است. مردم به خاطر تعدد و کثرت وسایل ارتباط جمعی و دسترسی آسان به انواع اخبار از اقصی نقاط دنیا، روز به روز آگاه‌تر و باسواد‌تر می‌شوند و دایماً در حال بحث و تبادل اخبار و نظر با یکدیگر هستند. از اینرو توجیه کاری و سانسور اطلاعات و اخبار و یا تحریف واقعیت‌ها، راه به جایی نمی‌برد.

هاشمی با اشاره به دوران شاه و انقلاب 57 گفت:

توجه نکردن به خواست مردم، در دراز مدت عواقب بدی به دنبال دارد.

هیچکس مستحق‌تر از حضرت علی (ع) برای حکومت به امر خداوند نبود، اما پیغمبر (ص) به او گفتند: اگر مردم خواستند، بر آن‌ها حکومت کن و اگر نخواستند، به خودشان واگذار کن.

حماسه سیاسی ملت ایران در خرداد ۹۲ سبب شد تا دولتی اعتدالی و برخاسته از آرای مردم بر روی کار بیآید و به دنبال آن، تیمی متشکل از افراد با تجربه و اهل فن پای میز مذاکره با قدرتمند‌ترین کشورهای دنیا بنشیند و حقانیت ایران را به دنیا ثابت کند.

امیدوارم با پایبندی واقعی به اسلام و قانون اساسی، انتخابات خوبی داشته باشیم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: