ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

"کرد میهن"

مامور حمله به سفارت عربستان را

می خواهند آمر آن حمله جا بزنند 
 
 
 
 

 

سخنگوی وزارت کشور یکی از سردسته های حمله کننده به سفارت عربستان در تهران را تلویحا معرفی کرد و نوشت کنه او در شهر کرج زندگی می کند. «حسن کردمیهن» .

ظاهرا می خواهند او را آمر و نه مامور حمله معرفی کنند و به همین دلیل خبرگزاری ایلنا به نقل از یکی از نمایندگان مجلس نوشت که وی مغز متفکر (بخوانید آدم بی مغز) حمله به سفارت عربستان  بوده و به گفته مقام‌های امنیتی مدتی در ایران نبوده و بعد از ورود به ایران بازداشت شده است. یعنی مدتی در کشور سوریه بوده است. (در سوریه هم که طشت رسوائی نفوذ اسرائیل در واحدهای اعزامی سپاه و بعثه رهبری در آن کشور از بام افتاده و بنابراین کرد میهن از اسرائیل ماموریت گرفته و برای حمله به سفارت عربستان راهی ایران شده است!)

همان نماینده مجلس به ایلنا گفته: کردمیهن پس از ورود به ایران توسط مقام‌های انتظامی در فرودگاه بازداشت شده بود. حسن کردمیهن در گذشته رهبر هیات‌الرضا  در محفل انصار حزب‌الله کرج بوده است.

(عکس کرد میهن درکنار قالیباف شهردار تهران برای نخستین بار در پیک نت منتشر شد که در این شماره نیز آن را بار دیگر منتشر کرده ایم.)

گویا سیدامیر حسینی مداح آن هیات نیز در جریان حمله به سفارت بازداشت شده است.

کردمیهن هیاتی را پشت ترمینال جنوب در محله خزانه بخارائی علم کرد و شد مداح. هم روضه می‌خواند و هم وعظ می کرد. سال ۹۲ رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرج شد. او پیوسته از  حمایت مالی برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها، (بخوانید بعثه رهبری، بسیج، شهرداری تهران، شورای تبلیغات اسلامی، شورای نگهبان و ...) برخوردار بوده است.

پس از حمله به سفارت عربستان (رهبر در آخرین سخنرانی اش آن را محکوم نکرد، بلکه گفت حرکت بدی بود و بلافاصله هم از بچه حزب الهی ها ستایش کرد!) کرد میهن در یک سخنرانی گفت:

«حمایت ما از خشم و غیرت بود نه غارت. که اگر در برابر چنین موجودی غیرت به خرج ندهند هیچکس امنیت ندارد تمام علما را خونشان را می‌ریزند. سفارت چیه؟ یک مشت آدمی اینجا هستند که به عزت ما می‌خندند. با بی‌احترامی باید بیرونشون کنند. دولت که کاری نمی‌کند. یک مشت جوون، غیرت به خرج می‌دهند. این شور انقلابی را که نمی‌توانید جلوش را بگیرید.»

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفته است: "مهاجمین به سفارت عربستان بیش از ۱۰ سال است که در کرج و تهران و با محورهایی در زمینه امور خیریه و فعالیت‌های مذهبی فعالیت دارند. از مسئولان نیز عده‌ای دانسته و ندانسته از آنها حمایت کرده‌اند."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: