ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ساعت شماری آقا مجتبی

برای رد صلاحیت حسن خمینی 
 
 
 
 

 

شورای نگهبان یک اطلاعیه خنده دار و در عین حال پر معنا منتشر کرد. در حالیکه در سراسر ایران بحث بر سر رد صلاحیت‌های فله ای جریان  دارد و حدس زده می شود که بزرگترین کشاکش های حکومتی در پشت صحنه در همین زمینه جریان دارد، در اطلاعیه مذکور آمده که " مطبوعات و خبرگزاری ها از شایعه پراکنی در باره تائید و یا رد صلاحیت ها پرهیز کنند!"

این اطلاعیه را بخوانید:

« بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا یُصْلِحْ لَکُمْ أَعْمَالَکُمْ ...

(احزاب: 70-71)؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن درست بگویید. تا خدا کارهای شما را اصلاح کند .

در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متأسفانه علاقه اصحاب رسانه‌ها به انتشار سریع اخبار موجب گردیده است شاهد پخش گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌ پراکنی‌های فاقد اعتبار در خصوص تأیید و رد صلاحیت داوطلبان باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه رسانه و خبر در پوشش اخبار انتخابات انتظار می‌رود از انتشار گمانه‌زنی و شایعات در خصوص روند انتخابات، بپرهیزند.

بدیهی است در هر مرحله دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نهاد شورای نگهبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان گزارش‌ها و اخبار لازم را به اطلاع عموم خواهد رساند. »

البته این اطلاعیه در ارتباط با خبر خبرگزاری امنیتی وابسته به اطلاعات سپاه "تسنیم" انتشار یافت. آن خبرگزاری از دل شورای نگهبان خبر یافته و یا آرزو و انتظارش را بنام آن شورا منتشر کرده و نوشته بود حسن خمینی برای انتخابات خبرگان تائید صلاحیت نشد و هاشمی رفسنجانی شد. رد صلاحیتی که آقا مجتبی برای اعلام آن ساعت شماری می کند!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: