ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دو لیست از گمنام ها

از دوجبهه برای انتخابات
 
 
 
 

سلام- سپاه با تمام قدرت و امکاناتش پشت رد صلاحیت ها قرار گرفته است و خود یک لیست 200 نفره برای انتخابات درست کرده است. این لیست در همآهنگی با بیت رهبری (مجتبی خامنه ای) تهیه شده است. کسانی که در این لیست قرار دارند برای مردم چهره هائی آشنا نیستند اما برای فرماندهان سپاه کاملا آشنا و بعنوان افراد باصطلاح تند رو تائید شده هستند.

درعین حال رایزنی ها با رهبر "علی خامنه ای" همچنان و با شدت جریان دارد. تا کنون دوبار جهانگیری معاون اول روحانی که اتفاقا مناسباتی خوب و قدیمی هم با خامنه ای دارد با وی دیدار و مذاکره کرده است تا راه حلی برای رد صلاحیت ها پیدا شود.

ترفندی که سپاه با لیست 200 نفره نا آشنا برای مردم به کار گرفته و برای آن بسیج شده، از سوی اصلاح طلبان هم به نوع دیگری در دستور کار قرار گرفته است. آنها نیز از میان تائید صلاحیت شده هائی که چندان برای مردم آشنا نیستند می خواهند لیست های واحد برای تهران و شهرهای دیگر بدهند. امید اصلاح طلبان اینست که با تائید این لیست از سوی چهره های شاخصی مانند خاتمی مردم به آنها رای بدهند. این ضعفی است که سپاه برای لیست خود دارد زیرا به محض این که یکی از فرماندهان و یا چهره های وابسته به سپاه و جناح راست و مخالف دولت از این لیست حمایت کند مردم به آن رای نخواهند داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: