ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

بی خیال گریبان خود باشید، یقه دولت را بگیرید

بازی 21، نور چشمی های

شورای نگهبان در مجلس! 
 
 
 
 

۲۱ نماینده مجلس که از نورچشمی های شورای نگهبان اند و نمک گیر این شورا بخاطر راه یافتنشان به مجلس، یک بیعت نامه برای شورای نگهبان نوشتند. آنها در این بیعتنامه همان حرف هائی را تکرار کردند که جامعه مدرسین حوزه قم به رهبری شیخ محمد یزدی عضو شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان در بیانیه ای اخیر انتخاباتی اش نوشته بود. در نامه این 21 نماینده که امید بسیار دارند وشورای نگهبان و سپاه آنها را به مجلس آینده هم وارد کند نوشتند:

« اظهارات اخیررئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران مبنی بر تمایل ایشان برای ورود یک جریان سیاسی (معتدلین) به مجلس دهم، موجی از نگرانی و حیرت را بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز کاندیداهای امیدوار به بی طرفی مُجری انتخابات، بر انگیخته است.

بیم آن می رود که دولت یازدهم به دنبال یکدست کردن دو قوه مجریه و مقننه و تلاش برای ایجاد مجلسی دولت ساخته و مطیع برآید.»

این 21 نفر در حالیکه ابتدا بنام همه نمایندگان مجلس سخن گفته بودند، در ادامه نوشتند:

 «ما برخی نمایندگان مجلس شورا از شورای محترم نگهبان به عنوان نهاد پیش بینی شده در قانون اساسی برای نظارت بر انتخابات مجلس، استدعا داریم، در برابر این عزم خلاف قانون مُجری انتخابات، واکنش مناسب نشان دهد.»

اسامی بی نیاز از معرفی آقایانی که همگی یا وابسته به بنیاد مصباح یزدی اند و یا برخی نهادهای امنیتی و یا فراکسیون سپاه در مجلس و با این نامه وارد بازی 21 شده اند را بخوانید. البته برخی از آنها را پس از 4 سال هم هنوز حتی مردم حوزه ای که از آنجا وارد مجلس شده اند نمی شناسند. البته غیر از امثال زاکانی و بذرپاش و کوثری و آقا تهرانی که شهره آفاقند:

علیرضا زاکانی- مهرداد بذر پاش-حسین نجابت-محمد کوثری-محمد دهقان-احمد امیر آبادی- حبیب آقاجری-محمدصالح جوکار-مسعود میرکاظمی- بهرام بیرانوند- مرتضی آقا تهرانی-محمدرضا آشتیانی – مجتبی رحماندوست-اصغر زارعی-ابوالقاسم جراره- سیدحسین نقوی حسینی- ضرغام صادقی-سیدعباس نبویان-ابراهیم کارخانه ای – سیدمرتضی حسینی-نادر قاضی پور


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: