ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنان حسن خمینی در باره رد صلاحیتش

اعتراض بی فایده است

اما مسیر قانونی را طی می کنم 
 
 
 
 

 

روز گذشته حسن خمینی در دیدار با دانشجویان دانشگاههای تهران و گروهی از روحانیون در حسینه جماران، در مورد امکان اعتراض به رد صلاحیت خود در مهلت قانونی گفت:

بر حسب قانون امکان اعتراض وجود دارد، ولی جدا معتقدم که در این میان نکته نامعلوم و مبهمی وجود ندارد و بنده هم فردی ناشناخته نیستم که اعضای محترم با بررسی مجدد بتوانند هویت و یا سندی را به دست آورند. تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را خواهد گشود. بر آن باورم که اگر آقایان نتوانستند از شهادت مراجع و علما و درس ها و نوشته های بنده به احراز برسند، بعید است بتوانند در آینده نیز به چنین مهمی دست یابند. با این حال، تنها با توجه به درخواست عمومی مردم و برخی بزرگان حوزه و سیاست به این امر اقدام می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت:

بزرگان و مراجع و اساتید عظیم الشأن نسبت به صلاحیت علمی این حقیر شهادت دادند و دهها ساعت نوارهای درس و چندین جلد کتاب نیز وجود دارد که بر خلاف انتظار نتوانست احراز حضرات آقایان را باعث شود. بعضی از حضرات آقایان محترم فقهای شورای نگهبان نتوانستند از شهادت علمای اعلام که بر بسیاری از ایشان سمت استادی دارند و اساتید معظم که قوام حوزه علمیه به آنهاست و از نوشته ها و کتاب های اینجانب، صلاحیت علمی را احراز کنند حداقل برای من و بسیاری دیگر جای تعجب دارد.

امیدوارم نظام با شائبه بسته بودن رقابت در درون خانواده انقلاب مواجه نباشد. دست یکایک مراجع بزرگواری که اینجانب را مورد تفقّد قرار دادند می بوسم و از اساتید بزرگوارم کمال تشکر را دارم و نسبت به مردم عزیز ایران سر تعظیم فرود آورده و از لطف و عنایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رسانه های مختلف مکتوب و مجازی تشکر کنم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: