ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

با دو افشاگری سیاسی و مالی

دو بال سردار قالیباف

برای بلند پروازی سیاسی سوخت 
 
 
 
 

پرهای سردار قالیباف برای بلند پرواز سیاسی با دو خبر مهم سوخت. اگر خبر اول را افشای نقش "کرد میهن" از یاران نزدیک قالیباف در حمله به سفارت عربستان در تهران بدانیم که موجب سوختن یکی از دو بال قالیباف شد، خبر دوم که افشای آن از شورای شهر آغاز شد، بال دوم او را هم سوزاند.

روز گذشته خبرگزاری ایلنا از قول رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نوشت:

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال 92، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان هزینه پذیرایی و آبدارخانه داشته است. مسئولان توضیح دهند که چرا این مبلغ برای این موضوع هزینه شده است. سازمان فرهنگی و هنری در سال 92  مدعی برگزاری 70 جشنواره و نمایشگاه شد و برای این منظور 20 میلیارد تومان بودجه هزینه کرد. بر اساس گزارش حسابرس مبلغ 51 میلیارد تومان هم صرف هزینه های پرسنلی شده است. مسئولان مربوطه با توجه به بودجه تخصیص یافته، میزان اثربخشی برگزاری این همایش ها، نمایشگاه ها و جشنواره ها را اعلام کنند و بگویند از نظر فرهنگی در چه نقطه ای بوده ایم و با هزینه کرد این بودجه به چه نقطه ای رسیده ایم.

سازمان فرهنگی و هنری با احتساب روزهای تعطیل، روزانه بیش از 4 میلیون تومان هزینه پذیرایی داشته است، از این رو از مسئولان مربوطه خواسته می شود در این باره توضیح دهند.همین سازمان  مبلغ 177 میلیون تومان کمک های بلاعوض بدون مجوز پرداخت کرده و منابع سازمان به حساب هایی واریز شده است که مجوز شورای شهر تهران را نداشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: