ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگو با علی مطهری

برخی اصولگرایان

با تندروها همسوئی پیدا کردند! 
 
 
 
 

 

خلاصه مصاحبه علی مطهری با روزنامه «وقایع اتفاقیه» درباره آینده اصولگرایان جناح راست جمهوری اسلامی و تصمیم نهائی شورای نگهبان:

اصولگرایی تا چند سال گذشته معتدل‌تر بود. از دوره‌ای که آقای احمدی‌نژاد روی‌کار‌آمد و حوادث سال 88 رقم خورد، برخی اصولگرایان یک روش افراط را در پیش گرفتند که تا به امروز هم ادامه دارد و با اصولگرایی واقعی فاصله گرفته است.

برخی تندروها انتقاد می‌کنند که رئیس‌جمهوری نباید در مقوله تأیید صلاحیت‌ها ورود کند، درحالی‌که طبق قانون، رئیس جمهوری مسئول اجرای قانون اساسی است و این از وظایف قانونی و اختیارات آقای روحانی است که از حقوق مردم دفاع کند. بنابراین طبق قانون، انتقادات تندروها به عملکرد رئیس جمهوری وارد نیست.

در مورد خودم، البته هنوز خبر رسمی در این‌باره به من ابلاغ نشده است ولی بی‌تردید رایزنی‌های رئیس‌جمهور و بزرگان در تأیید صلاحیت‌های بیشتر و بازگرداندن رد صلاحیت‌شدگان بی‌تأثیر نیست. تا اعلام نتایج نهایی شورای نگهبان نمی‌توانیم تحلیل درست و واقعی از نتایج تأیید صلاحیت‌ها داشته باشیم. اما در صورت تائید صلاحیت هر گروهی که بخواهد مرا در لیست و فهرست انتخاباتی خود قرار دهد از آن استقبال می‌کنم و منعی برای آن وجود ندارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: