ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در دیدار با شورای عالی امنیت ملی

 "گنُده گوئی" های پوچ رهبر

و واقعیاتی که مردم می بینند!
 
 
 
 

 

روزگذشته اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند و مطابق معمول ایشان برای آنها سخنرانی کرد. این سخنرانی یکی از بارزترین نمونه های حرف های کلی و پوچ و بدون مصداق در جمهوری اسلامی است که وقت صدا و سیما و حجمی از مطبوعات و خبرگزاری ها را می گیرد اما مردم نه چیزی از آنها می فهمند و نه دیگر برای آن ارزش و اعتباری قائل هستند. حتی اگر گوش بدهند، این ادعاها را مقایسه می کنند با واقعیاتی که در جامعه جریان دارد و اگر ناسزا را بر زبان نیآورند در دل تکرار می کنند. حکومت مستضعفان! حرکت های انقلابی (که مصداق بارزش برای ایشان احمدی نژاد و دوران فاجعه بار 8 ساله ریاست جمهوری او بود) و...

خود بخوانید، عینا به نقل از خبرگزاری ایسنا:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به پیچیدگی و ابعاد مختلف مقوله «امنیت» در دنیای امروز، وظیفه شورایعالی امنیت ملی را تصمیم‌گیری در چارچوب نگاه کلان و چند بُعدی به مقوله امنیت، و وظیفه مهم دبیرخانه را «تصمیم‌سازی» برای ایجاد مسیر صحیح «تصمیم‌گیری» در شورایعالی امنیت ملی خواندند و گفتند:

«باید فضای حاکم بر دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی و جهت گیری‌های آن، کاملاً منطبق بر تفکر صحیح و خالص انقلابی و حزب اللهی باشد. امنیت یکی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه است و بر همین اساس در قرآن کریم بارها به آن اشاره شده است. امروز مقوله امنیت از یک موضوع نظامی و امنیتی صرف خارج شده و دارای ابعاد اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، روانی و اخلاقی است. دبیرخانه شورا باید وظیفه مهم تصمیم‌سازی را به گونه‌ای انجام دهد که تصمیم‌گیری‌های شورایعالی امنیت ملی در چارچوب نگاه صحیح و چند بُعدی به مقوله امنیت باشد. انجام صحیح نقش تصمیم‌سازی دبیرخانه منوط به حاکم بودن فضای صد در صد انقلابی در این نهاد است، زیرا اگر جهت‌گیری‌های زاویه‌دار با انقلاب اسلامی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی تأثیرگذار شود، نتیجه مطلوب بدست نخواهد آمد. گرایش‌ها و جهت‌گیری‌های انقلابی، واقعی و کاملاً روشن و واضح و مبتنی بر بیانات امام  است که بیانات ایشان که در دهها جلد کتاب مدون شده، «مبانی انقلاب» است.

براساس سخنان امام، موضوع «مردم»، «استقلال کشور»، «تدین و پایبندی به مبانی اسلامی»، «مبارزه با استکبار و زورگویی»، «مسأله فلسطین»، «موضوع معیشت مردم»، «توجه به مستضعفین و رفع فقر»، خطوط اصلی انقلاب هستند که از ترکیب آنها «هندسه انقلاب» بدست می‌آید. تفکر انقلابی صحیح و خالص حزب اللهی حاکم باشد. از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، برخی تفکر انقلابی را قبول نداشتند و برخی هم با این‌که در داخل نظام بودند اما اعتقادی به مبارزه با استکبار نداشتند که باید در مقابل این جریان ایستاد.

امروز برای امنیت به ‌واسطه شیوه‌های جدید و پیچیده دشمن، همچون موضوع فضای سایبری و تأثیرات فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و ضد امنیتی آن، مبارزه سخت‌تر و حساس‌تر شده است. شورایعالی امنیت ملی باید به همه این مسائل در بخش‌های مختلف رسیدگی و تصمیم‌گیری کند و بر همین اساس دبیرخانه شورا نیز باید با اندیشه کارآمد و تلاش خستگی‌ناپذیر و کار کارشناسی مبتنی بر تفکر انقلابی، تصمیم‌سازی صحیح را برای مقابله با شیوه‌های پیچیده و جدید ضد امنیتی انجام دهد.

(مردم از این همه گنُده گوئی چه باید بفهمند! و تازه اگر همه این حرف ها و اشارات ایشان را هم فهمیده باشند، وقتی به دور و بر خود نگاه می کنند و وقتی کارنامه دوران رهبری ایشان را در نزدیک به 30 سال اخیر مرور می کنند چه نتیجه ای از این گنده گوئی ها می گیرند؟)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: