ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

برای رفتن به خبرگان

جوان باشد، اما نه هر جوانی!
 
 
 
 

 

شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان، عضو شورای نگهبان و رئیس حکومتی حوزه علمیه قم، در توجیه رد صلاحیت حسن خمینی گفت "مجلس خبرگان جای جوان گرائی نیست. باید شیوخ دراین مجلس باشند"

آقاجواد لاریجانی ماله کش نقض حقوق بشر در کنار رئیس قوه قضائیه و نماینده سپاه در این قوه، یعنی سردار سرتیپ "ذوالقدر" جانشین سابق فرمانده کل سپاه نیز در مصاحبه با خبرگزاری جیره بگیر اطلاعات سپاه "فارس" فرموده بود: سید حسن خمینی زود هنگام خودش را داوطلب کرده بود، باید چند سال دیگر صبر می کرد، سالمند تر می شد و اجتهادش بیشتر قوام می آمد!" (نقل به مضمون)

در کوران این توجیهات و کشاکش ها که فقط دو نمونه اش را اشاره کردیم، روز گذشته با انتشار لیست تائید صلاحیت شدگان مجلس خبرگان معلوم شد "میثم دوست محمدی" متولد 1370 برای رفتن به مجلس خبرگان از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شده است. (24- 25 ساله)

این که یک طلبه و یا حتی مجتهد جوان به مجلس خبرگان برود ایرادی نیست، اما با دروغ و ریا و حقه بازی مشتی باصطلاح فقیه در شورای نگهبان صلاحیت حسن خمینی از وحشت رای اول او در تهران، تائید نشود، دارای ایراد است. نه تنها دارای ایراد است، بلکه یک افتضاح حکومتی است.

میثم دوست محمدی در سال 1385 تحصیلات کلاسیک خود را در شهر پدری خود که کرمان است به اتمام رساند. رسانه های کرمان نوشتند: میثم در حوزه های کرمان و قم  تحصیل علوم دینی کرده و از شاگردان محمود هاشمی شاهرودی عضو شورای نگهبان و عضو هیات رئیس مجلس خبرگان بوده است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: