ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

از یک نامه دریافتی

مردم منتظر اعلام لیست

مشترک هاشمی - روحانی 
 
 
 
 

با سلام و تحیات الهی

پیشنهاد می کنم نظر به اهمیت حیاتی این دوره انتخابات مجلس خبرگان، با توجه به رد صلاحیت تقریبا تمامی چهره های شاخص طرفدار اصلاحات و اعتدال در لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان مجلس مذکور، آقایان هاشمی و روحانی در سراسر کشور و برای تمامی حوزه ها لیستی تهیه کنند که چهره های شاخص اصول گرای بشدت سنتی نظیر حضرات آقایان جنتی، مصباح، احمد خاتمی، علم الهدی، یزدی و ... در آن حضور نداشته باشند  ذکر سه نکته در انتخابات مجلس خبرگان حائز اهمیت می باشد:

1- بر خلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم در انتخاب خبرگان تا حد زیادی مانند تهران و شهرهای بزرگ عمل می کنند و بیشتر به لیستها رای می دهند تا بر اساس مسائل قومی و منطقه ای.

2- حتی اگر در حوزه انتخابیه ای فردی بشدت سنتی اما کمتر شناخته شده و غیرشاخص مثلا به جای حضرت آیت ا... احمد خاتمی در کرمان انتخاب شود، این فرد به دلیل عدم شهرت کافی در مجلس خبرگان آتی بسختی می تواند تآثیر گذار بوده و نقش کلیدی داشته باشد.

3- اصول گرایان بشدت سنتی که اکنون در تایید صلاحیت های داوطلبان تصمیم گیرنده و بعضا دارای مناسب حاکمیتی مهم هستند اگر در انتخابات خبرگان رای نیاورند به معنی رد صلاحیت شان در نزد افکار عمومی است و ادامه فعالیتشان با چالشی جدی مواجه می شود.

امضاء یک هموطن

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: