ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ترساندن مردم از رای دادن

گام بعد سپاه و شورای نگهبان
 
 
 
 

 

از فردای کارناوال بی رونق 22 بهمن که نمایش های خیابانی آن به سبک ورود مقوائی آیت الله خمینی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد مضحک بود، کارزاری برای ترساندن مردم از شرکت در انتخابات و یا منصرف کردن آنها از حضور در انتخابات آغاز شده است. با آن که این تلاش با نام برخی رسانه های خارج از کشور انجام میشود اما سرنخ آن در تهران است. یکی از رادیوهای اینترنتی از قول فائزه هاشمی مدعی شد که "دارند آماده کودتا برای بعد از انتخابات به سبک سال 88 می شوند."

این درحالی است که اگر چنین توان و خیالی داشتند، بی آبروئی رد صلاحیت ها را به جان نمی خریدند. این بار کودتا را قبل از رای گیری خواستند بکنند.

در یک خبر دیگر مدعی شده اند که "سردار نقدی می خواهد یک میلیون نفر را برای دادن رای به لیست جناح راست جمهوری اسلامی به تهران بیآورد."

این درحالی است که تهرانی ها نیز مانند مردم هر شهر دیگری با شناسنامه و کارت ملی که در پشت آن کد پستی که نشان دهنده محل اقامت او قید شده حق رای دارند و برگزار کننده انتخابات نیز دولت روحانی است نه دولت احمدی نژاد که همدست شورای نگهبان بود.

این دو نمونه را صرفا برای آگاهی از تلاشی منتشر کردیم که هدف از آن خانه نشین کردن مردم و بسیج نیروی سازمان یافته سپاه و بسیج و سیاهی لشکر شورای نگهبان برای پیروزی در انتخابات است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: