ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

معاون اول روحانی:

مملکت را غارت کردند

و هنوز هم خجالت نمی کشند! 
 
 
 
 

آنها که ١٦٧٠ هزار متر مربع از پارک پردیسان را فروختند و دهها فساد را در کشور نهادینه کردند و امثال بابک رنجانی را درست کردند باید شرمنده باشند. همانها که در دولت قبل این فروش را جسورانه تصویب کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز گذشته (دوشنبه) در هفدهمین همایش ملی معرفی واحد های صنعتی و خدماتی سبز با سخنان بالا اشاره به بخشی از فساد در دولت احمدی نژاد کرد. جهانگیری در ادامه گفت:

برخی گفته‌اند دولت در انعکاس یکی از شاخص‌های اقتصادی در سه ماهه گذشته تعلل داشته و باید از این بابت شرمنده باشد. شرمندگی مال آنها است که پارک پردیسان را فروختند.

در سال جاری که نفت از 100 دلار به 25 دلار کاهش یافت، کشورهای منطقه با پولی که در سال های گذشته از نفت 100 دلاری ذخیره کرده بودند، کشورشان را اداره کردند، اما آقایان در کشور ما کل پول نفت را بردند، خرج کردند و بدهی‌های سنگین به بار آوردند و یک دولت بدهکار به جا گذاشتند که در برخی آمارها این بدهی 380 هزار میلیارد تومان است.

کسانی باید شرمنده باشند که 22 میلیارد دلار پول مملکت را به بهانه تعادل قیمت ارز در دبی و استانبول با قیمت پایین به خارجی ها فروختند. کسانی باید شرمنده باشند که 17 هزار میلیارد تومان را ظرف یک ماه نیم بدون مجوز از منابع بانک مرکزی برداشت کردند. کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند. کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: