ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

فیلم را ببینید!

قتل با شلیک گلوله

پلیس ترکیه در استانبول 
 
 
 
 

 

«اشپیگل آنلاین» از احتمال محکومیت پنج ساله سردبیر روزنامه «حریت» ترکیه به جرم اعتراض به یکی از سخنرانی های اردوغان در رابطه با مسئله کردهای این کشور خبر داد.

همزمان با اشپیگل روزنامه «یونگه ولت» چاپ آلمان نیز در باره فیلم ویدیوئی کشتن دختری جوان درخانه اش دراستانبول توسط یک پلیس ترکیه نوشت:

این دختر جوان که عضو «حزب چپ آلمان» بوده از آلمان به خانه پدری اش در ترکیه سفر کرده بوده است.

انتشار فیلم ویدیوئی مستند در رابطه با این قتل در اینترنت، پرده از لاپوشانی رسانه های طرفدار دولت اردوغان و پلیس این کشور برداشت. در شرایطی که مامور شلیک کننده و دولت اردغان مدعی اند که مامور پلیس برای دفاع در مقابل  عملیات انتحاری دختر جوان مجبور شده به او تیراندازی کند اما تمام شواهد موجود در این فیلم نشان می دهد که قتل این دختر جوان از قبل طراحی شده بوده است. در زیر مطلب «یونگه ولت» را به همراه فیلم منتشر شده مشاهده می کنید:

این دختر شب 18 اکتبر در محله «کووچک آرموتلو» واقع در منطقه مسکونی علوی های استانبول در جریان بازرسی شبانه خانه پدری اش توسط پلیس مقابل چشمان پدر، مادر و برادرش به ضرب گلوله مامور پلیس کشته شد. دختر «دیلکه دوغان» نام داشت و عضو «سازمان ارتش آزادیبخش خلق ترکیه» بود. برادر دختر که شاهد تیراندازی مامور پلیس بوده گفته، قتل از پیش برنامه ریزی شده بود زیرا هنگام شلیک هیچگونه درگیری وجود نداشت.

در فیلم که ظاهرا توسط ماموران انتظامی تهیه شده مشاهده میشود که تعداد زیادی مامور پلیس و امنیتی با سلاح های سنگین وارد خانه «دیلکه دوغان» میشوند و سپس در اتاق خواب به جستجوی کمد و زیر تختخواب می پردازند. همزمان از راهرو صدای اعتراضی نه چندان بلند از طرف ساکنان خانه شنیده می شود. وضعیت کاملاً آرام و بدون هیچگونه درگیری پیش میرود

که ناگهان پس از شنیده شدن صدای مامور تیرانداز که می گوید: به تو چی گفتم؟

صدای شلیک گلوله شنیده میشود و مادر فریاد می‌زند او را کشتی.

دوربین به دلیل همراهی با بازرسی که در حال جستجوی زیر تختخواب در اطاق است، نمیتواند از تیراندازی در راهرو خانه تصویری داشته باشد.

این فیلم افشاگر را در زیر آدرس مشاهده می کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=BxKbPl_e4To

 

پیک نت 5 دی

 
 

اشتراک گذاری: