ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار با هاشمی رفسنجانی

هنوز مردم نمیدانند در آن

8 سال بر مملکت چه گذشت! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی روز  گذشته (چهارشنبه) با جمعی از دبیران احزاب، مدیران مسؤول مطبوعات، معلمان و فعالان سیاسی استان خوزستان دیدار کرد و طی سخنانی بار دیگر از فاجعه دوران 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت و ضرورت حضور وسیع مردم در انتخابات اسفند ماه. او گفت:

 

در 8 سال دولت گذشته، بلایی بر سر کشور آوردند که آثار آن حتی در ابعادی از خسارات جنگ بدتر و عمیق‌تر بود. یارانه را پول امام زمان می‌خواندند و متأسفانه بسیاری از رسانه‌های همسو هم آن حرف‌ها را منتشر می‌کردند.

در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، علی‌رغم القائات و تبلیغات سوء و همه جانبه عمده رسانه‌ها و روزنامه‌های فراوان، سایت‌ها و خبرگزاری‌های زیاد حتی رسانه ملی، مردم تصمیم خود را به رغم خواست آنها گرفتند.

برجام می‌تواند سرانجام خوبی برای بخشی از مشکلات باشد و اگر تعهدات آن عاقلانه و با نظارت اجرا شود، یکی از نتایج آن برای کشور، برگشت اشتغال است.

رواج اشتغال، رونق تولید، از بین رفتن رکود و کم شدن تورم، ضرورت امروز کشور است و باید برای آن برنامه ‌ریزی کرد.

همه مردم باید از جهت ملی در این انتخابات شرکت کنند که هم اعتبار بین‌المللی کشور بالا می‌رود و هم نشاط اجتماعی و سیاسی همه جای ایران را فرا می‌گیرد. خانم‌ها که توانایی‌های خود در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی را ثابت کرده‌اند، به عنوان نیمی از افراد جامعه، نشان داده‌اند که ایران و انقلاب برای آنان مهم است. با رشد تدریجی، حضوری مداوم در جامعه خواهند داشت که اگر خوب کار کنند، با این ظرفیت‌ ها می‌توانند تأثیرات مهمی در جامعه داشته باشند.

 

پیک نت 10 دی

 
 

اشتراک گذاری: