ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

راه دور نباید رفت

گریبان "عماریون" را بگیرید! 
 
 
 
 

 

روزنامه بهار را باتهام بند کردن به "قدرت" برای چندمین بار توقیف کردند. چنان زود و بی معطلی که مرکب مقاله "زوال قدرت" هنوز خشک نشده بود. حمله تبلیغاتی توام با تهدید به بهار بخاطر مقاله "زوال قدرت" از سوی دار و دسته مشکوکی بنام "عماریون" که از دوران احمدی نژاد در جمهوری اسلامی راه افتاده و یک سرش به جیب مصباح یزدی در قم و سر دیگرش به بسیج و اطلاعات سپاه وصل است شروع شد. رئیس این تشکل که ظاهرا بین هزار تا دو هزار نفر عضو حقوق بگیر دارد حجت الاسلامی است بنام مهدی طائب که برادرش حسین طائب رئیس اطلاعات و امنیت سپاه است. هنوز سخنرانی های مهدی طائب در شبکه اینترنت هست که در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد نیروی "انتحاری" استخدام میکرد و خبرش هم در رسانه های داخلی کشور منتشر می شد. یعنی همین عملیاتی که نفرات القاعده و داعش در افغانستان و سوریه و عراق می کنند.

دادستانی تهران فرمایشات مهدی طائب را به دیده منت گذاشت و روزنامه بهار را توقیف کرد تا دیگر هیچ رسانه ای درباره قدرت و زوال آن در جمهوری اسلامی مقاله ننویسد. قدرت بی کنترلی که زوال آن، لابد مرگ دارو دسته هائی مانند عماریون در جمهوری اسلامی است.

البته ماموریت نفرات عماریون که حقوق ماهانه آنها معلوم نیست چقدر است و حق ماموریت هم می گیرند یا نه، به اشکال مختلف ادامه دارد. مثلا در همین جریان حمله به سفارت وکنسولگری عربستان حتما حضور داشتند و یا در حمله به مجالس سخنرانی غیر خودی ها!

با این مقدمه، حالا خبر تصمیم روز گذشته هیات نظارت بر مطبوعات، مبنی بر لغو پروانه هفته نامه "یالثارات"، آن هم چند هفته پس از انتشار زننده ترین فحاشی ها نسبت به زنان حاضر در کابینه حسن روحانی منتشر شده است. نه سردبیری احضار شده و نه حکم بازداشتی برای نویسنده و منتشر کننده و مسئول این هفته نامه صادر. فقط گفتند مطابق تبصره ٢ ماده ٦ قانون مطبوعات امتیاز "یالثارات" لغو می شود. مظلوم بهار و بهاری ها!

 

پیک نت 15 دی

 
 

اشتراک گذاری: