ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پیش بینی ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان

60 در صد مجلس آینده

اصلاح طلبان و اعتدالیون خواهند بود 
 
 
 
 

کمتر از 50 روز به انتخابات دو مجلس خبرگان و شورا باقی مانده و در دو جبهه اصلاحات و تغییرات و مخالفان اصلاحات و تغییرات تلاش ها برای پیروزی و برای کارشکنی شدت گرفته است.

علي صوفي، قائم مقام ستاد انتخابات اصلاح طلبان در همین ارتباط با روزنامه اعتماد مصاحبه کرد و گفت:

پايتخت ٣٠ كرسي در مجلس دارد که ما حدس می زنیم در صورت ریخته شدن 2 میلیون رای به صندوق ها اصلاح طلبان از تهران صاحب 20 کرسی خواهند شد.

باید استخوان‌بندي و ساختار قوي براي ستاد تهران در نظر گرفته شود تا اين نتیجه مهم بدست بیاید.

بايد كل ظرفيت اصلاح‌طلبي را به ميدان بياوريم و افراد و اشخاصي كه در شان و تراز مجلس قرار دارند را به كار‌گيريم.

شعار را هم به زودي خواهيم گفت. در حال حاضر شوراي عالي سياستگذاري انتخابات اصلاح‌طلبان كار مي‌كند و كارگروه راهبردها و سياست‌ها نيز مشغول انجام فعاليت است.

شخصا از كل كشور يك برآورد و پيش‌بيني دارم. تصورم اين است كه ٦٠ درصد مجلس در اختيار اصلاح‌طلبان و حاميان دولت، ٣٠ درصد اصولگرايان معتدل، ٥ درصد نامزدهاي مستقل و ٥ درصد هم در اختيار جريان موسوم به پايداري قرار خواهد گرفت. تهران هم به عنوان كلانشهر و پايتخت تقريبا از همين فرمول تبعيت مي‌كند. نفر اول تهران حتما اصلاح‌طلب است. نفر اول تهران از اصلاح‌طلبان معمولا رايي بالاي يك و نيم ميليون نفر داشته‌ است. اين را مقايسه كنيد با آمارها در جريان اصولگرا كه راي‌شان بسيار پايين بوده است. راهبرد ما اين است كه مشاركت حداكثري باشد و از ٥٠ درصد بالاتر برود. بايد همه تلاش كنيم تا اين نصاب افزايش يابد.

 

پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: